Gå til innhold

Skikkelig frustrert. Ingen mens på 4 'mnd etter SA.

Anbefalte innlegg

Overskrifta sier seg selv. Var med legen etter 60 dager. Normalt fikk jeg til svar. No er det gått snart 90 dager. Hadde forrige uke antydning til strek som vistes når den tørka. Aner ikke Ka det va. EL, kjemisk???er bare så frustrert og lei meg. Har også pcos så ikke enkelt å bli gravid.

Anonymous poster hash: a12c1...595

Fortsetter under...

Annonse

Da var det nok enten en skyggestrek, eller at egget har festet seg litt for så å gå til grunne. Jeg har igjennom forje prøving som varte 5-6 år hatt kjempe mange skyggestreker. Derfor har jeg begynt å kaste testene etter 10 min. 

måtte gå sin gang sa han. har jo mista en gang før. imellom sa to første. fikk da mens tilbake normalt. denne gangen kroppen heilt på bærtur.    :/  bruker metformin som normalt. pga pcos. den har brukt å stabilisert syklusen. og hjelp meg å holde vekta nede.

Anonymous poster hash: 416a7...b6d

Annonse

måtte gå sin gang sa han. har jo mista en gang før. imellom sa to første. fikk da mens tilbake normalt. denne gangen kroppen heilt på bærtur.    :/  bruker metformin som normalt. pga pcos. den har brukt å stabilisert syklusen. og hjelp meg å holde vekta nede.

Anonymous poster hash: 416a7...b6d

Uff, felt når det er slik. 

Er det ingen som har kjerringe råd ? Vært å prøve

Anonymous poster hash: 926c2...8c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...