Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Om jeg ikke husker feil så fikk jeg smerten for 1 og et halvt år siden ca. Kom vel etter at jeg fikk forslått det litt. Har ikke sånn vondt idag, men jeg kjenner at det gjør vondt når jeg f.eks sitter ekstra lenge i bilen eller på et gulv. Flere? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Jupp. Brakk halebeinet for to år siden, sliter fortsatt om jeg sitter på den delen av baken. Anonymous poster hash: 006cb...cfb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg slet med store smerter fra halebenet i mange år etter en ulykke. Kunne i perioder nesten ikke sitte i det hele tatt, og om jeg skulle sitte måtte det være på myke stoler eller sofaer hvor jeg slapp å sitte rett. Jeg gikk i behandling for noe annet, og nevnte det til slutt for manuellterapeut en jeg gikk hos. Legen min hadde sagt at det bare var noe jeg måtte lære meg å leve med fordi det ikke var noe å gjøre med det. Manuellterapeuten justerte halebenet, og etter et par-tre ganger hadde jeg ikke noen smerter lenger! Helt fantastisk virkning og absolutt verdt å få en hanskekledd finger opp anus Mine smerter har heller aldri kommet tilbake, og nå er det vel nærmere 20 år siden jeg fikk justert halebenet. Jeg vet kiropraktorer gjør dette også, men jeg har inntrykk av at det ikke er alle av dem som gjør det (heller ikke alle manuellterapeuter). Anonymous poster hash: 4fba5...c82
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Jupp. Brakk halebeinet for to år siden, sliter fortsatt om jeg sitter på den delen av baken. Anonymous poster hash: 006cb...cfb Jeg har ikke brukket det, har bare forslått det litt, men som sagt så kjenner jeg det ennå.... Er det vanlig? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg slet med store smerter fra halebenet i mange år etter en ulykke. Kunne i perioder nesten ikke sitte i det hele tatt, og om jeg skulle sitte måtte det være på myke stoler eller sofaer hvor jeg slapp å sitte rett. Jeg gikk i behandling for noe annet, og nevnte det til slutt for manuellterapeut en jeg gikk hos. Legen min hadde sagt at det bare var noe jeg måtte lære meg å leve med fordi det ikke var noe å gjøre med det. Manuellterapeuten justerte halebenet, og etter et par-tre ganger hadde jeg ikke noen smerter lenger! Helt fantastisk virkning og absolutt verdt å få en hanskekledd finger opp anus Mine smerter har heller aldri kommet tilbake, og nå er det vel nærmere 20 år siden jeg fikk justert halebenet. Jeg vet kiropraktorer gjør dette også, men jeg har inntrykk av at det ikke er alle av dem som gjør det (heller ikke alle manuellterapeuter). Anonymous poster hash: 4fba5...c82 Aha. Så nå kan du sitte på steinhardt gulv i flere timer uten å kjenne noe i halebeinet? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Aha. Så nå kan du sitte på steinhardt gulv i flere timer uten å kjenne noe i halebeinet? Anonymous poster hash: 2c9a3...127 Nå har jeg ikke som vane å sitte på steinhardt gulv i flere timer... Men jeg kan nok det, ja. Hvis jeg har sittet svært mange timer daglig på harde, upolstrede stoler over lang tid så kan jeg en gang iblant kjenne at jeg har et halebein, men er ikke direkte vondt. Har hatt noen få ganger disse årene hvor jeg har hatt litt vondt, men da har det forsvunnet med å tøye godt ut setemusklene - og da er det jo bare normalt. Jeg vet at halebenet mitt ikke står i "normal" stilling nå heller (medfødt eller skade), men jeg har virkelig ingen problemer med halebenet lenger. Trenger aldri ta hensyn til det - før behandlingen måtte jeg alltid tenke meg om hvis jeg skulle noe sted, hvordan det var å sitte der, om jeg kunne reise meg opp og gå innimellom, om jeg kunne endre stilling hele tiden osv. Har du som vane å sitte på steinharde gulv timesvis? Anonymous poster hash: 4fba5...c82
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Skadet mitt i våres. Smerten har omsider begynt å slippe nå. Kunne ikke sitte rett på rumpa på hardt underlag. Måtte bøye beina under meg og lene meg litt frem. Gjorde vondt når jeg nøs også. Anonymous poster hash: 7953e...0e8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 Nå har jeg ikke som vane å sitte på steinhardt gulv i flere timer... Men jeg kan nok det, ja. Hvis jeg har sittet svært mange timer daglig på harde, upolstrede stoler over lang tid så kan jeg en gang iblant kjenne at jeg har et halebein, men er ikke direkte vondt. Har hatt noen få ganger disse årene hvor jeg har hatt litt vondt, men da har det forsvunnet med å tøye godt ut setemusklene - og da er det jo bare normalt. Jeg vet at halebenet mitt ikke står i "normal" stilling nå heller (medfødt eller skade), men jeg har virkelig ingen problemer med halebenet lenger. Trenger aldri ta hensyn til det - før behandlingen måtte jeg alltid tenke meg om hvis jeg skulle noe sted, hvordan det var å sitte der, om jeg kunne reise meg opp og gå innimellom, om jeg kunne endre stilling hele tiden osv. Har du som vane å sitte på steinharde gulv timesvis? Anonymous poster hash: 4fba5...c82 Nei men når jeg f.eks sitter i bilen på det harde baksetet i flere timer også står opp og strammer halebeinet, så kjennes det ja Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #9 Skrevet 12. oktober 2016 Skadet mitt i våres. Smerten har omsider begynt å slippe nå. Kunne ikke sitte rett på rumpa på hardt underlag. Måtte bøye beina under meg og lene meg litt frem. Gjorde vondt når jeg nøs også. Anonymous poster hash: 7953e...0e8 Hvordan skadet du det? Har du ennå smerter når du sitter lenge? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #10 Skrevet 12. oktober 2016 Hvordan skadet du det? Har du ennå smerter når du sitter lenge? Anonymous poster hash: 2c9a3...127 Datt på isen. Rett på rumpa. Nei har ikke direkte smerter lengre, slik som det var. Jeg kjenner at noe fortsatt er ømt der men ikke smertefull. Rart forklart, det er rett og slett ømt. Kan ikke sitte lenge på hardt underlag men å sitte på polstret stol går bra. Anonymous poster hash: 7953e...0e8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #11 Skrevet 12. oktober 2016 Datt på isen. Rett på rumpa. Nei har ikke direkte smerter lengre, slik som det var. Jeg kjenner at noe fortsatt er ømt der men ikke smertefull. Rart forklart, det er rett og slett ømt. Kan ikke sitte lenge på hardt underlag men å sitte på polstret stol går bra. Anonymous poster hash: 7953e...0e8 Aha. Om du strammer halebeinet ditt nå, får du vondt da? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Ophiophagus Hannah Skrevet 12. oktober 2016 #12 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg skadet halebeinet for noen år siden. (Falt i dusjen...) Gjorde skikkelig vondt!. Og fortsatte å gjøre vondt veldig lenge etterpå. Gikk aldri til legen, tenkte at det sikkert går over til slutt, og det gjorde det heldigvis. Men tok overraskende lang tid, og kunne kjenne noe lenge etterpå. Nå er det heldigvis helt bra.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #13 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg skadet halebeinet for noen år siden. (Falt i dusjen...) Gjorde skikkelig vondt!. Og fortsatte å gjøre vondt veldig lenge etterpå. Gikk aldri til legen, tenkte at det sikkert går over til slutt, og det gjorde det heldigvis. Men tok overraskende lang tid, og kunne kjenne noe lenge etterpå. Nå er det heldigvis helt bra. Hvor lenge siden er det? Og hvor lang tid tok det før det ble helt bra? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Ophiophagus Hannah Skrevet 13. oktober 2016 #14 Skrevet 13. oktober 2016 Hvor lenge siden er det? Og hvor lang tid tok det før det ble helt bra? Anonymous poster hash: 2c9a3...127 Litt usikker... Tror det gjorde vondt i ca tre-fire måneder, og at jeg kunne kjenne det i ca ett år.
tante grusom master of law Skrevet 13. oktober 2016 #15 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg falt på halebeinet da jeg var ca ti år. Kjenner det fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #16 Skrevet 13. oktober 2016 Brakk halebeinet for ca 4 år siden, først nå det begynner å bli bra😅 Men merker det fortsatt hvis jeg blir sittende lenge! Anonymous poster hash: a280c...fe2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #17 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg knakk halebeinet under fødsel for over 10 år siden. Kjenner det fortsatt. Har problemer med noen flyseter og noen busseter da de kan treffe veldig uheldig, Hemmer meg ikke i dagliglivet, men får fort tresmak i baken og må skifte stilling selv på vanlige stoler. Legen sa at de ikke gjorde noe ved brukne halebein. De fikk bare gro som best de kunne. Anonymous poster hash: f6707...c3e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #18 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg hadde smerter i ca 3-4 år etter å ha slått halebeinet ved et fall. Nå er det helt bra igjen. Anonymous poster hash: 4646a...feb
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #19 Skrevet 13. oktober 2016 Litt usikker... Tror det gjorde vondt i ca tre-fire måneder, og at jeg kunne kjenne det i ca ett år. Så om du sitter på et steinhardt gulv i flere min så kjenner du ingenting? Selvom du prøver å stramme halebeinet lissom? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #20 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg falt på halebeinet da jeg var ca ti år. Kjenner det fortsatt. Såpass ja. Så om du sitter lenge i bilen også strammer du halebeinet om du skjønner, får du fortsatt vondt? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
the amazing spidermamma Skrevet 13. oktober 2016 #21 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg vet ikke helt hva som skjedde med halebeinet mitt, men det var skikkelig vondt i flere år etter fødsel. Enda jeg tok keisersnitt! Fikk vondt hvis jeg satt lenge. Måtte f eks sitte på ene skinka om gangen osv. Men det ble borte av seg selv - etter tre-fire år...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #22 Skrevet 13. oktober 2016 Brakk halebeinet for ca 4 år siden, først nå det begynner å bli bra Men merker det fortsatt hvis jeg blir sittende lenge! Anonymous poster hash: a280c...fe2 Samme, bare at jeg forslo mitt litt. Men om du nå prøver å sitte lenge også stramme halebeinet, får du vondt? Eller kjenner du det? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #23 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg hadde smerter i ca 3-4 år etter å ha slått halebeinet ved et fall. Nå er det helt bra igjen. Anonymous poster hash: 4646a...feb Sikker? Prøv å sitt på et gulv i 20 min ca også strammer du halebeinet, kjenner du absolutt ingenting da? Anonymous poster hash: 2c9a3...127
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #24 Skrevet 13. oktober 2016 Knakk mitt for 4 år.siden da førstemann kom. Opererte det ut i går faktisk Hadde 3 deler der den øverste av de var helt løst så det kunne vris rundt. Derfor det ikke hadde funket med kortisonsprøyter på meg. Ikke vært veldig smertefullt,men satt på en kongle liksom og måtte alltid ha føttene under meg når jeg satt... Så håper jeg blir bra nå Anonymous poster hash: d0088...857
tante grusom master of law Skrevet 13. oktober 2016 #25 Skrevet 13. oktober 2016 Såpass ja. Så om du sitter lenge i bilen også strammer du halebeinet om du skjønner, får du fortsatt vondt? Anonymous poster hash: 2c9a3...127 Jepp! Får vondt av å sitte for lenge generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå