Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Reglene for bagasje blir litt for kompliserte for meg... Kan noen fortelle meg hvor stor den gratis håndbagasjen kan være? Den de kaller for liten håndbagasje. Ja, jeg vet målene i cm, de står på nettsiden. Lurer bare på om noen kan gi meg en beskrivelse evt erfaringer på hva jeg kan pakke i som er sånn ca denne størrelsen. Skal reise alene med barn på et trangt reisebudsjett og det hadde vært helt supert å slippe å betale ekstra for bagasje hvis vi kan klare oss med den lille gratis bagsjen. Anonymous poster hash: 1f78c...83a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 En vanlig ryggsekk er det. Anonymous poster hash: caa28...6bd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Vanlig ryggsekk som ikke er så fullstappet. Det er også bare en håndbagasje så du må ha plass til håndvesken i sekken også. Det er ingen faste plasser så litt stress når dere reiser flere sammen. Still dere tidlig i kø. Anonymous poster hash: c440b...f8c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Takk for svar og tips! Da spørs det om vi klarer å pakke så "lett"... Anonymous poster hash: 1f78c...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå