Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Har så vondt i magen, helt kvalm. Anonymous poster hash: 88d15...b48
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Eh, hvorfor skulle det bety utro, da hadde vel spermen vært er helt annet sted enn i bokseren Han har vel onanert da, eller bare vært så sprengkåt at han lakk litt Anonymous poster hash: c1201...0e0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Ja, hvis han har kommet noe annet sted enn inni deg, som f.eks. tatt en runk på doen på jobben, så har han vært utro. Anonymous poster hash: 4dda3...2c2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Vi har ikke sex lenger. Han avviser meg. Begrunner det med at han er sliten. Sist gang vi prøvde mistet han ereksjonen. Jeg er kjempelei meg Anonymous poster hash: 88d15...b48
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Vi har ikke sex lenger. Han avviser meg. Begrunner det med at han er sliten. Sist gang vi prøvde mistet han ereksjonen. Jeg er kjempelei meg Anonymous poster hash: 88d15...b48 Okei, det var litt viktig tilleggsinformasjon. I så fall er han jo en drittsekk, uansett hvordan det har seg at den bokseren ser slik ut. Han ødelegger forholdet mellom dere. Anonymous poster hash: 4dda3...2c2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Okei, det var litt viktig tilleggsinformasjon. I så fall er han jo en drittsekk, uansett hvordan det har seg at den bokseren ser slik ut. Han ødelegger forholdet mellom dere. Anonymous poster hash: 4dda3...2c2 Jeg vet det. Anonymous poster hash: 88d15...b48
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 Okei, det var litt viktig tilleggsinformasjon. I så fall er han jo en drittsekk, uansett hvordan det har seg at den bokseren ser slik ut. Han ødelegger forholdet mellom dere. Anonymous poster hash: 4dda3...2c2 Virkelig? Mannfolk har ikke lov til å være sliten, men hvis de er det så er det en dødssynd om han finner energien til en runk når han er alene? Han ødelegger forholdet fordi ereksjonen har sviktet? Noe han ikke kan styre og som faktisk kan være et veldig godt tegn på at han faktisk er så sliten som han er? Problemet her er ikke sperm i en bokser, problemet er mangel på sunn kommunikasjon og et felles ønske om å ta tak i de problemene som ligger til grunn. Hva med å snakke med han uten å være beskyldende for å finne utav hva dere skal prioritere for å få energien tilbake? Anonymous poster hash: 75404...3ea
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #9 Skrevet 12. oktober 2016 Virkelig? Mannfolk har ikke lov til å være sliten, men hvis de er det så er det en dødssynd om han finner energien til en runk når han er alene? Han ødelegger forholdet fordi ereksjonen har sviktet? Noe han ikke kan styre og som faktisk kan være et veldig godt tegn på at han faktisk er så sliten som han er? Problemet her er ikke sperm i en bokser, problemet er mangel på sunn kommunikasjon og et felles ønske om å ta tak i de problemene som ligger til grunn. Hva med å snakke med han uten å være beskyldende for å finne utav hva dere skal prioritere for å få energien tilbake? Anonymous poster hash: 75404...3ea Hjertens enig! Anonymous poster hash: 01639...b9b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #10 Skrevet 12. oktober 2016 Vi har ikke sex lenger. Han avviser meg. Begrunner det med at han er sliten. Sist gang vi prøvde mistet han ereksjonen. Jeg er kjempelei meg Anonymous poster hash: 88d15...b48 Det kan jo godt hende at han er sliten. Det er mye enklere å nappe løken kjapt enn å skulle måtte anstrenge seg for å tilfredsstille kona også når man faktisk er sliten. Behøver ikke bety at han er utro likevel. Men har dere snakket om hva som plager ham? Hvorfor er han sliten? Okei, det var litt viktig tilleggsinformasjon. I så fall er han jo en drittsekk, uansett hvordan det har seg at den bokseren ser slik ut. Han ødelegger forholdet mellom dere. Anonymous poster hash: 4dda3...2c2 Dette synes jeg er et friskt utsagn basert på at du vet NULL om hva som foregår mellom disse to, og du har fått en brøkdel av hele historien fra HI her, og ikke vet en dritt om mannens situasjon eller ståsted... Anonymous poster hash: e5c16...fc8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #11 Skrevet 12. oktober 2016 Virkelig? Mannfolk har ikke lov til å være sliten, men hvis de er det så er det en dødssynd om han finner energien til en runk når han er alene? Han ødelegger forholdet fordi ereksjonen har sviktet? Noe han ikke kan styre og som faktisk kan være et veldig godt tegn på at han faktisk er så sliten som han er? Problemet her er ikke sperm i en bokser, problemet er mangel på sunn kommunikasjon og et felles ønske om å ta tak i de problemene som ligger til grunn. Hva med å snakke med han uten å være beskyldende for å finne utav hva dere skal prioritere for å få energien tilbake? Anonymous poster hash: 75404...3ea Ja, dette! Hilsen hun over. Anonymous poster hash: e5c16...fc8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #12 Skrevet 12. oktober 2016 Virkelig? Mannfolk har ikke lov til å være sliten, men hvis de er det så er det en dødssynd om han finner energien til en runk når han er alene? Han ødelegger forholdet fordi ereksjonen har sviktet? Noe han ikke kan styre og som faktisk kan være et veldig godt tegn på at han faktisk er så sliten som han er? Problemet her er ikke sperm i en bokser, problemet er mangel på sunn kommunikasjon og et felles ønske om å ta tak i de problemene som ligger til grunn. Hva med å snakke med han uten å være beskyldende for å finne utav hva dere skal prioritere for å få energien tilbake? Anonymous poster hash: 75404...3ea HI skriver "vi har ikke sex lenger" - det tyder ikke på at hun har blitt avvist en eller to ganger, det betyr at han nekter henne sex, samtidig som han enten ordner seg selv eller får noe annen plass. Anonymous poster hash: 4766d...d97
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #13 Skrevet 12. oktober 2016 Kjenner jeg blir litt nysgjerrig her; hvordan oppdaget HI i det hele tatt at det var flekker av sperm i mannens bokser? Jeg kan ikke si jeg har for vane å bedrive nøye gransking av alt skittentøyet her i huset, her handler det mest om å få det inn i vaskemaskinen, bæng - igjen med døra og start. Anonymous poster hash: 0ca1d...9ce
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #14 Skrevet 12. oktober 2016 HI skriver "vi har ikke sex lenger" - det tyder ikke på at hun har blitt avvist en eller to ganger, det betyr at han nekter henne sex, samtidig som han enten ordner seg selv eller får noe annen plass. Anonymous poster hash: 4766d...d97 Men seriøst... La oss nå si da, at mannen faktisk snakker sant, og rett og slett er for sliten til å ha sex. Da er det jo ikke snakk om sexnekt, men et problem hos ham som ikke har noe med å nekte sex å gjøre. Og det å ta seg en runk og det å ha sex med en partner er to helt forskjellige ting. Det vet da virkelig alle. Og så lurer jeg på: Hvorfor er det en dødssynd for menn å ikke orke å ha sex i perioder, mens for kvinner er det en annerkjent måte å straffe mannen sin på, og ikke minst må man jo alltid vise forståelse for at kvinner kan være for trette til å ha sex...?? Vennligst forklar hvordan dette henger sammen. Anonymous poster hash: e5c16...fc8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #15 Skrevet 12. oktober 2016 Kjenner jeg blir litt nysgjerrig her; hvordan oppdaget HI i det hele tatt at det var flekker av sperm i mannens bokser? Jeg kan ikke si jeg har for vane å bedrive nøye gransking av alt skittentøyet her i huset, her handler det mest om å få det inn i vaskemaskinen, bæng - igjen med døra og start. Anonymous poster hash: 0ca1d...9ce Vel, jeg bruker å sortere tøyet når jeg vasker det - boksere og truser for seg, finere tøy i egen haug og så videre. Hvis det er en mørk bokser, vil spermflekkene være ganske synlige. Anonymous poster hash: 4766d...d97
Himmel og hav Skrevet 12. oktober 2016 #16 Skrevet 12. oktober 2016 HI skriver "vi har ikke sex lenger" - det tyder ikke på at hun har blitt avvist en eller to ganger, det betyr at han nekter henne sex, samtidig som han enten ordner seg selv eller får noe annen plass. Anonymous poster hash: 4766d...d97 Det kan jo for eksempel bety at mannen har testosteronmangel, jernmangel, er overarbeidet, sliter med noe på jobben, hva som helst, egentlig, som gjør at sex ikke er interessant akkurat nå. Det kan også være at siden ereksjonen sviktet sist de prøvde så har han fått prestasjonsangst og er redd for at det skal skje igjen. For mange menn er det en skikkelig stor greie når det skjer for første gang. Kanskje han ikke tør å ha sex akkurat nå, men testrunker litt for å se om den virker. Det er veldig mange scenarier som kan være riktige her, annet enn at fyren er en drittsekk og antagelig utro.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #17 Skrevet 12. oktober 2016 Men seriøst... La oss nå si da, at mannen faktisk snakker sant, og rett og slett er for sliten til å ha sex. Da er det jo ikke snakk om sexnekt, men et problem hos ham som ikke har noe med å nekte sex å gjøre. Og det å ta seg en runk og det å ha sex med en partner er to helt forskjellige ting. Det vet da virkelig alle. Og så lurer jeg på: Hvorfor er det en dødssynd for menn å ikke orke å ha sex i perioder, mens for kvinner er det en annerkjent måte å straffe mannen sin på, og ikke minst må man jo alltid vise forståelse for at kvinner kan være for trette til å ha sex...?? Vennligst forklar hvordan dette henger sammen. Anonymous poster hash: e5c16...fc8 Jeg har da aldri sagt at det er anerkjent måte for kvinner å straffe mennene sine på. Kvinner som straffer menn ved å nekte dem sex må være enten aseksuelle eller ikke ha lyst på mannen sin, for hvis man har det så straffer man jo bare seg selv ved slik sexnekt. Problemet er at jeg sitter på den andre siden - her har vi sex max 6 ganger i året fordi mannen er "sliten", men opplagt nok til å henge med venner, kjøre motorsykkel, skru på kompisens traktor og hugge ved. Prioriteringer heter det. Menn som lever normalt, går på jobb, har hobbyer og driver med fysisk arbeid kan ikke si at de er for slitne til å ta en kjapp en på 2 minutter med kona - da ligger problemet en annen plass, mest sannsynlig i at de ikke tenner på kona lenger, men de vet at helvete vil bryte løs hvis de sier det. Hvis de derimot sier at de er slitne, får de sympati og omsorg, og kona "backer off" i forhold til sexmas. Vinn-vinn. Anonymous poster hash: 4766d...d97
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #18 Skrevet 12. oktober 2016 Det kan jo for eksempel bety at mannen har testosteronmangel, jernmangel, er overarbeidet, sliter med noe på jobben, hva som helst, egentlig, som gjør at sex ikke er interessant akkurat nå. Det kan også være at siden ereksjonen sviktet sist de prøvde så har han fått prestasjonsangst og er redd for at det skal skje igjen. For mange menn er det en skikkelig stor greie når det skjer for første gang. Kanskje han ikke tør å ha sex akkurat nå, men testrunker litt for å se om den virker. Det er veldig mange scenarier som kan være riktige her, annet enn at fyren er en drittsekk og antagelig utro. Jeg mener at han med 99 % sannsynlighet ikke er utro, men ordner seg selv. Men likevel, man kan ikke dømme partner til et liv i sølibat uten å jobbe med lysten. Mangler du hormoner så går du til legen, er du overarbeidet så må du se om du kan bremse ned, prioritere bort andre ting som kompiser og hobbyer og så videre. Man kan ikke mene at et ekteskap skal være sexløst. Hvis man likevel ikke ønsker å ha sex lenger, så bør man jo være så ryddig at man tilbyr kona et åpent forhold. Anonymous poster hash: 4766d...d97
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #19 Skrevet 12. oktober 2016 HI skriver "vi har ikke sex lenger" - det tyder ikke på at hun har blitt avvist en eller to ganger, det betyr at han nekter henne sex, samtidig som han enten ordner seg selv eller får noe annen plass. Anonymous poster hash: 4766d...d97 Står fremdeles for alt jeg skrev! Du vet like lite som meg hva som ligger bak de ordene du siterer, men uansett er det bare et symptom på at noe er galt. Om det er mellom dem eller noe fysisk eller psykisk hos en av dem vet kun hi, men det nytter ikke å bli lei seg over sperm i en bokser uten å ta tak i det virkelige problemet. Dobbeltmoralen lenge leve her inne, kvinnfolk klager over at menn maser om sex og mannen er drittsekk. Menn som er for slitne til sex ødelegger forhold, men når kvinner ikke vil ha sex? Da er det full støtte og fremdeles menn som er problemet. Sperm i bokseren kan også komme uten onanering, menn kan lekke på samme måte som kvinner... Uansett er løsningen å prate sammen uten å beskylde hverandre og komme frem til hva det er i hverdagen som stjeler energi. Anonymous poster hash: 75404...3ea
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #20 Skrevet 12. oktober 2016 Vel, jeg bruker å sortere tøyet når jeg vasker det - boksere og truser for seg, finere tøy i egen haug og så videre. Hvis det er en mørk bokser, vil spermflekkene være ganske synlige. Anonymous poster hash: 4766d...d97 Ok, da kan jeg nesten forstå. Hos oss er det ferdigsortert. Alle i huset har ansvar for å legge skittentøyet sitt i riktig dunk, vi har mange, på vaskerommet. Da er det bare å tømme rett inn i maskinen. Anonymous poster hash: 0ca1d...9ce
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #21 Skrevet 12. oktober 2016 Ikke ferdigsortert her. Lys grå med tydelige mørke, størknede flekker. Fra i går. Vet det fordi jeg ryddet ut av kurven i går før mannen kom hjem. Skjønner jo hvorfor han igjen avviste meg i går kveld da Heg prøvde. Hvordan skal jeg finne ut om han er utro? HI Anonymous poster hash: 88d15...b48
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #22 Skrevet 12. oktober 2016 Ikke ferdigsortert her. Lys grå med tydelige mørke, størknede flekker. Fra i går. Vet det fordi jeg ryddet ut av kurven i går før mannen kom hjem. Skjønner jo hvorfor han igjen avviste meg i går kveld da Heg prøvde. Hvordan skal jeg finne ut om han er utro? HI Anonymous poster hash: 88d15...b48 SNAKK SAMMEN, ordentlig, ærlig og uten beskyldninger! Anonymous poster hash: 75404...3ea
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #23 Skrevet 12. oktober 2016 Ikke ferdigsortert her. Lys grå med tydelige mørke, størknede flekker. Fra i går. Vet det fordi jeg ryddet ut av kurven i går før mannen kom hjem. Skjønner jo hvorfor han igjen avviste meg i går kveld da Heg prøvde. Hvordan skal jeg finne ut om han er utro? HI Anonymous poster hash: 88d15...b48 At han hadde kost med seg selv henger jo ikke automatisk sammen med at man ikke vil ha sex? For min del er onanering effektivt for å få mer sexlyst, ikke motsatt! Og onanering er jo noe helt annet enn sex - det ene er emosjonelt involverende, det andre er ikke det. Tror du får et mye enklere liv hvis du slutter å tenke på hans onanering og eventuelle årsaker til det.... Anonymous poster hash: 20029...27b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #24 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg mener at han med 99 % sannsynlighet ikke er utro, men ordner seg selv. Men likevel, man kan ikke dømme partner til et liv i sølibat uten å jobbe med lysten. Mangler du hormoner så går du til legen, er du overarbeidet så må du se om du kan bremse ned, prioritere bort andre ting som kompiser og hobbyer og så videre. Man kan ikke mene at et ekteskap skal være sexløst. Hvis man likevel ikke ønsker å ha sex lenger, så bør man jo være så ryddig at man tilbyr kona et åpent forhold. Anonymous poster hash: 4766d...d97 Enig i at hvis det er et langvarig problem for mannen så må han ta tak i det. Det er ikke normalt at en frisk mann som har hatt normal sexlyst mister den. Men jeg greier på ingen måte å forstå at du som er så bastant (du minner svært om en bruker som bruker å skrive med navn her inne, forresten) ikke spør Hi noe om det er andre ting i forholdet som er feil. Det kan være et utall årsaker til at mannen er sliten eller "sliten". Kanskje er de i den verste småbarnsperioden, kanskje jobber han overtid for å få endene til familien til å møtes, kanskje har han andre bekymringer for familien sin, kanskje han og Hi har større problemer i forholdet som gjør at han sliter med sexlysten. For alt vi vet så kan Hi være sykelig sjalu også siden det første hun tenker er utroskap når hun finner en slik truse. (Hi, jeg sier ikke at du er sykelig sjalu, det er bare et eksempel.) Hi - du og mannen må tydeligvis snakke sammen. Hvor lenge har det vært sextørke i forholdet, hva skjedde rett før dette begynte og hvordan har livet og forholdet deres vært i den perioden det har vart? Sliter dere med kommunikasjon? Kanskje dere har gått dere inn i et mønster å være på mot hverandre som gjør at dere begge to føler dere avvist av den andre, ikke føler dere sett? Har det vært svik av noen form inne i bildet i forholdet tidligere? (følelsesmessig, økonomisk m.m.?) Snakk med mannen din, Hi, og se om dere kan prøve parterapi sammen også. Om dere ikke tar tak i forholdet nå så risikerer dere at dere sklir fra hverandre enda mer og at familien splittes. Om dere ønsker å holde familien samlet så tar dere begge to ansvar og søker hjelp. Parterapi + ev. lege om nødvendig for mannen. (Selv om det føles som en avvisning for deg når du oppdager at mannen har onanert når han ikke har sex med deg, så kan det være så enkelt at det er mindre slitsomt å onanere enn å ha sex. Og du - om han var utro så ville nok ikke spermen vært i bokseren hans..., så jeg er rimelig sikker på at han ikke har vært utro.) Anonymous poster hash: 7a3c6...482
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #25 Skrevet 12. oktober 2016 Enig i at hvis det er et langvarig problem for mannen så må han ta tak i det. Det er ikke normalt at en frisk mann som har hatt normal sexlyst mister den. Men jeg greier på ingen måte å forstå at du som er så bastant (du minner svært om en bruker som bruker å skrive med navn her inne, forresten) ikke spør Hi noe om det er andre ting i forholdet som er feil. Det kan være et utall årsaker til at mannen er sliten eller "sliten". Kanskje er de i den verste småbarnsperioden, kanskje jobber han overtid for å få endene til familien til å møtes, kanskje har han andre bekymringer for familien sin, kanskje han og Hi har større problemer i forholdet som gjør at han sliter med sexlysten. For alt vi vet så kan Hi være sykelig sjalu også siden det første hun tenker er utroskap når hun finner en slik truse. (Hi, jeg sier ikke at du er sykelig sjalu, det er bare et eksempel.) Hi - du og mannen må tydeligvis snakke sammen. Hvor lenge har det vært sextørke i forholdet, hva skjedde rett før dette begynte og hvordan har livet og forholdet deres vært i den perioden det har vart? Sliter dere med kommunikasjon? Kanskje dere har gått dere inn i et mønster å være på mot hverandre som gjør at dere begge to føler dere avvist av den andre, ikke føler dere sett? Har det vært svik av noen form inne i bildet i forholdet tidligere? (følelsesmessig, økonomisk m.m.?) Snakk med mannen din, Hi, og se om dere kan prøve parterapi sammen også. Om dere ikke tar tak i forholdet nå så risikerer dere at dere sklir fra hverandre enda mer og at familien splittes. Om dere ønsker å holde familien samlet så tar dere begge to ansvar og søker hjelp. Parterapi + ev. lege om nødvendig for mannen. (Selv om det føles som en avvisning for deg når du oppdager at mannen har onanert når han ikke har sex med deg, så kan det være så enkelt at det er mindre slitsomt å onanere enn å ha sex. Og du - om han var utro så ville nok ikke spermen vært i bokseren hans..., så jeg er rimelig sikker på at han ikke har vært utro.) Anonymous poster hash: 7a3c6...482 Han kan jo ha lekket etter å ha kommet i henne? Dette er ikke meg, jeg pleier å ha god selvtillit! Jeg fødte for 6 mnd siden etter det gar vi kanskje hatt sex 5 ganger pusset drøss av avvisninger. Jeg er søsnk igjen og sydde null og niks. Ikke var det en traumatisk fødsel og mannen sto ved hodeenden. Vi pusser opp huset da, mannen jobber mye. Jeg kan jo ikke bidra med noe særlig siden jeg er hjemme med jenta vår. HI Anonymous poster hash: 88d15...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå