Gå til innhold

Er paracet beroligende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kun smertelindrende? 

Anonymous poster hash: 7bed9...11e
Skrevet

Smertestillende og febernedsettende. Virker ikke direkte beroligende, men man blir jo naturligvis roligere når smertene forsvinner.

Anonymous poster hash: 16f63...324

Skrevet

Smertestillende og febernedsettende. Virker ikke direkte beroligende, men man blir jo naturligvis roligere når smertene forsvinner.

Ja, det er sant.. så da kan jeg ikke bruke det som beroligende, når jeg ikke har smerter.

Skrevet

Vet om to med angst som har klump I magen,de tar flere paracet om dagen for å roe ned nervene. Funker for de,men hvor bra det er med all paracet kan nok diskuteres.

Anonymous poster hash: cda35...320

Skrevet

Jeg sovner hvis jeg tar to paracet når jeg ikke får sove. Vet ikke om det kan ha en slags avslappende virkning?

Anonymous poster hash: 6c2c5...91a

Skrevet

Jeg sovner hvis jeg tar to paracet når jeg ikke får sove. Vet ikke om det kan ha en slags avslappende virkning?

Vet ikke. Men jeg har aldri blitt trøtt av det hvis jeg har tatt to.

Skrevet

Vet ikke. Men jeg har aldri blitt trøtt av det hvis jeg har tatt to.

Blir ikke trøtt av de jeg heller, egentlig, men hvis jeg har ligget våken i flere timer uten å få sove og så tar to paracet, sovner jeg stort sett i løpet av den neste halvtimen. :-)

Skrevet

Vet om to med angst som har klump I magen,de tar flere paracet om dagen for å roe ned nervene. Funker for de,men hvor bra det er med all paracet kan nok diskuteres.

Anonymous poster hash: cda35...320

Virkningen er nok mest psykisk (placebo).

Skrevet

Jeg merker 1g Paracet på kroppen. Slapper av litt mer, men ikke direkte beroligende.

Skrevet

Hva med et legebesøk?

Anonymous poster hash: 37e8e...6d9

Skrevet

Ibux derimot blir brukt som sovemedisin i kombinasjon av et annet stoff ( tror det er allergimedisin av et eller annet slag) i utlandet. Får kjøpt uten resept også.

Anonymous poster hash: cf7f5...65a

Skrevet

Ibux derimot blir brukt som sovemedisin i kombinasjon av et annet stoff ( tror det er allergimedisin av et eller annet slag) i utlandet. Får kjøpt uten resept også.

Hmm... har både ibux og allergimedisin! 

Skrevet

Aldri hørt om at Ibux skal virke beroligende. Allergimedisin er jo kjent som sovemiddel, også i Norge, f.eks Vallergan. Nyere allergimedisiner (f.eks Cetirizin, Zyrtec Loratadin) har ikke samme effekt.

Skrevet

En kopp urtete vil nok ha bedre effekt enn paracet eller ibux.

Skrevet

Virkningen er nok mest psykisk (placebo).

Tull

Anonymous poster hash: 30bbb...e9a

Skrevet

Aldri hørt om at Ibux skal virke beroligende. Allergimedisin er jo kjent som sovemiddel, også i Norge, f.eks Vallergan. Nyere allergimedisiner (f.eks Cetirizin, Zyrtec Loratadin) har ikke samme effekt.

Fås kjøpt i en og samme pille i blant annet USA. Har prøvd. Og det fungerer som bare det. Men godt mulig det hadde fungert uten ibuxen og. Vet man får kjøpt uten smertestillende og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...