Lesbiskprøver Skrevet 11. oktober 2016 #1 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hei, Kona har hatt 4 umedisinerte insemineringer uten å bli gravid. Hun har en endometriosecyste på 4 cm på den ene eggstokken. Legen i Norge mener den bør fjernes, mens klinikken (i england) er mer konservative og foreslår hormoner for å modne flere egg. Jeg ønsker ikke tvillinger (vi har et barn fra før som jeg bar frem og jeg har en del helseplager). Alternativene er; -Operere for så å fortsette med IUI uten hormoner. - ikke operere og fortsette med IUI uten hormoner. - ikke operere og IUI med hormoner(5-10% sjanse for tvillinger) -operere og IUI med hormoner -IVF uten å operere -IVF etter operasjon Det er vanskelig å ta en avgjørelse når spesialistene er så uenige. Har dere erfaring med dette? Er det slik at i norge så brukes hormoner sammen med IUI som standard? Hvor mange IUI har dere hatt før dere har gått over på IVF eller blitt gravide? Håper noen har noen erfaringer/råd og dele. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144295737-endomerriosecyste-operere-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå