Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg får opp mye på deg.

Jeg ser ei jente som er sliten, som egentlig er litt høyt og lavt og er utålmodig.

Jeg får opp desperasjon. Og jeg føler på at du "skremmer" de mennene som er rundt deg. De merker at du er desperat. Jeg vil gi deg et godt råd. Vær åpen. Mye ligger allerede rundt deg men du ser det ikke. Det er ikke gull at som glittrer. Noen ganger kan grå steiner bli diamanter. Det handler bare om hvilke øyne man ser med.

Du må åpne opp mer og la ting skje. Så kommer det en potensiell kjæreste din vei. Vi som spår kan ofte se tid og hva som kan skje, men det kan også endres. Det er det samme som å si at jeg kan se en graviditet i nov, men om du ikke har sex eller bruker prevensjon vil jo ikke dette skje. Vi kan styre noe av fremtiden vår, men noe ligger også utenfor vår kontroll. Og noen ganger stenger vi for oss selv....

Håpar du fikk noe utav dette.....

Lykke til :)

Hei,

Jeg får opp mye på deg.

Jeg ser ei jente som er sliten, som egentlig er litt høyt og lavt og er utålmodig.

Jeg får opp desperasjon. Og jeg føler på at du "skremmer" de mennene som er rundt deg. De merker at du er desperat. Jeg vil gi deg et godt råd. Vær åpen. Mye ligger allerede rundt deg men du ser det ikke. Det er ikke gull at som glittrer. Noen ganger kan grå steiner bli diamanter. Det handler bare om hvilke øyne man ser med.

Du må åpne opp mer og la ting skje. Så kommer det en potensiell kjæreste din vei. Vi som spår kan ofte se tid og hva som kan skje, men det kan også endres. Det er det samme som å si at jeg kan se en graviditet i nov, men om du ikke har sex eller bruker prevensjon vil jo ikke dette skje. Vi kan styre noe av fremtiden vår, men noe ligger også utenfor vår kontroll. Og noen ganger stenger vi for oss selv....

Håpar du fikk noe utav dette.....

Lykke til :)

Jeg hadde så lyst til å høre flere koselige ting for fremtiden, siden ingen ser noen mann på meg. Jeg vet det ikke er ment for meg, denne kjærligheten. Er det ingen andre ting som du kan se i fremtiden som har stort betydning for mitt liv, for meg innerst inne, som gir mye mening med livet?

Nå tror jeg ikke du har lest det jeg har skrevet ordentlig .....

Jeg skriver at det kommer en kjæreste din vei men du må jobbe litt med selv å tro på det og ikke "virke" så desperat.....

Kjærligheten er ment for deg også :) Du må bare slippe den til.....

vet ikke om du forstår budskapet mitt....men jeg håper det....

Nå tror jeg ikke du har lest det jeg har skrevet ordentlig .....

Jeg skriver at det kommer en kjæreste din vei men du må jobbe litt med selv å tro på det og ikke "virke" så desperat.....

Kjærligheten er ment for deg også :) Du må bare slippe den til.....

vet ikke om du forstår budskapet mitt....men jeg håper det....

Men jeg "skremmer" de bort. Bare VD å se ned i bakken og være sjenert. Høres jo rart ut da. Men takk for at du så på meg!

Annonse

Man kan også "skremme" bort ved å vere sjenert....da virker man ikke interessert om du skjønner ;)

Vær mer åpen! Vet at kjærligheten kommer din vei, og kanskje når du minst venter d :)

Både her på BIM og hos en healer jeg var hos for flere år siden, ble det sett at det var en mann som jeg har møtt før. Men de er opptatt, samboere eller gifte. Så derfor jeg blir så frustrert av at det et vanskelig å se et håp i å finne en av de. Og så er det vanskelig å stole på nye folk og bli kjent, for så at de ikke er så snille allikevel.

Både her på BIM og hos en healer jeg var hos for flere år siden, ble det sett at det var en mann som jeg har møtt før. Men de er opptatt, samboere eller gifte. Så derfor jeg blir så frustrert av at det et vanskelig å se et håp i å finne en av de. Og så er det vanskelig å stole på nye folk og bli kjent, for så at de ikke er så snille allikevel.

Slik du skriver så er du negativ. 

Opne deg som ho sier.

Anonymous poster hash: 7e139...a44

Jeg skriver det ned det som jeg tenker på.

Anbefaler deg å lese deg litt opp om sosial angst/sjenanse før du sier at jeg må være åpen!

Det står ikkje noen plass om at du har sosial angst/sjenanse ut fra det jeg ser på innlegget.

Og åpne deg opp må du uansett. 

Anonymous poster hash: 7e139...a44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...