Gå til innhold

Hva ville du kalt din fremtidige sønn å datter ? :) (ikke tvillinger)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ophelia eller Albertine, kanskje. Leopold eller Leonard, kanskje. Har brukt opp mitt favorittnavn på førstefødte. P.s vil vennlig tipse om å ta en titt på forskjellen på og/å. 🙈

Anonymous poster hash: 03103...aff

Ophelia eller Albertine, kanskje. Leopold eller Leonard, kanskje. Har brukt opp mitt favorittnavn på førstefødte. P.s vil vennlig tipse om å ta en titt på forskjellen på og/å. 🙈

Spesielle fine navn :)

Da skal jeg tipse deg i å holde det for deg selv ;) det bryr ikke meg at jeg ikke kan og eller å. Slutt å irritere deg for små ting . alle er ikke perfekte!

Anonymous poster hash: 8fe58...988

Annonse

Har jo allerede brukt opp fine navn på datter og sønn.

Om jeg skulle fått flere og kunne bestemme navn helt alene, tror jeg at jeg ville kalt dem: Oskar eller Ludvik, Katinka eller Ulrikke.

Anonymous poster hash: 1f954...6af

Håper du endrer innstilling/ eller i det minste skjuler den når dette barnet skal begynne på skolen! 🙈

Du vet ikke min bakgrunn. Hvorfor skal jeg skjule det for barna mine? Jeg lærer barna mine å være høflige å snille med folk, å at barna ikke er best. Men viss folk ber om hjelp så må de gjerne hjelpe 😙

Annonse

Hvis jeg hadde fått flere hadde det enten blitt William Elias ( nesten sikkert på dette hvis jeg hadde fått en til ), eller Jesper Gabriel, hvis jente hadde det blitt Eva Josefine eller Wilhelmina ( mest sannsynlig det siste )

Hvis jeg hadde fått flere hadde det enten blitt William Elias ( nesten sikkert på dette hvis jeg hadde fått en til ), eller Jesper Gabriel, hvis jente hadde det blitt Eva Josefine eller Wilhelmina ( mest sannsynlig det siste )

Eva er helt nydelig :D takk for tips!!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...