Gå til innhold

Saksbehandler kommunalt, hva er din lønn?

Anbefalte innlegg

Bor på en liten plass, så er dessverre vanskelig for meg å få tatt noen høyere utdannelse da det betyr vi er nødt til å flytte langt vekk. Derav fagbrev i kontorfag siden jeg ville være sikret jobb etterpå, og at det er noe jeg visste jeg ville klare å gjennomføre med gode karakterer samtidig som jeg var alene med to små. Hadde 5 i snitt da jeg var ferdig på skolen, og bestod fagbrevet meget godt bestått. Så det er slettes ikke hodet mitt det er noe galt med, det var mer min livssituasjon. Hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg gått for legeutdanning eller noe innen barnevern da det alltid har vært noe jeg kunne ønsket å jobbe med. Så det svir litt da når man ender opp med en jobb man i utgangspunktet ikke hadde øverst på ønskelista og i tillegg har lite lønn :) Vet jeg ikke bør klage, har en trygg og sikker jobb med mange goder som veier opp for lønna.

HI 

Anonymous poster hash: 4bcf1...8db

Fortsetter under...

Har du vurdert nettskole? Du. Kan f eks ta årsstudium i HR og personalledelse. 60 studiepoeng. Tar du 2 fag i halvåret er du ferdig på 2 år.

Anbefaler høyskolen kristiania.

Anonymous poster hash: 08e1c...edb

Jeg er saksbhendler i en liten kommune (8000 innbyggere).

Har bachelor og videreutdanning

Tjener 447.000 kr i året med 9 års ansiennitet, går opp  til 469.000 til sommeren når jeg bikker 10 år

Anonymous poster hash: 266e7...fdf

Bor på en liten plass, så er dessverre vanskelig for meg å få tatt noen høyere utdannelse da det betyr vi er nødt til å flytte langt vekk. Derav fagbrev i kontorfag siden jeg ville være sikret jobb etterpå, og at det er noe jeg visste jeg ville klare å gjennomføre med gode karakterer samtidig som jeg var alene med to små. Hadde 5 i snitt da jeg var ferdig på skolen, og bestod fagbrevet meget godt bestått. Så det er slettes ikke hodet mitt det er noe galt med, det var mer min livssituasjon. Hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg gått for legeutdanning eller noe innen barnevern da det alltid har vært noe jeg kunne ønsket å jobbe med. Så det svir litt da når man ender opp med en jobb man i utgangspunktet ikke hadde øverst på ønskelista og i tillegg har lite lønn :) Vet jeg ikke bør klage, har en trygg og sikker jobb med mange goder som veier opp for lønna.

HI

Anonymous poster hash: 4bcf1...8db

Så fordi du har barn og bor litt usentralt, så tar du til takke med en jobb du egentlig ikke liker? Dårlige unnskyldninger! Stå opp for deg selv, ta tak og start på en skikkelig utdanning! Masse som kan tas på nett i dag, i alle fall hovedsakelig på nett. Kom igjen, eller har du lyst til å bli gammel i en kjedelig og dårlig jobb?

Anonymous poster hash: e0c69...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...