AkkMa Skrevet 11. oktober 2016 #1 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg synes jeg har mange symptomer og har hatt det i et par uker (fra ca rett etter eggløsning, tror jeg. Tidvis ganske heftig - kvalme, varm, trøtt, ømme bryster, støl++), men testene (Clearblue plus) viser fortsatt negativt. Hva er egentlig sjansen for at jeg likevel skulle være gravid? Ikm er såvidt jeg kan regne meg fram til torsdag den 13. okt., men det er basert på utregning i app. Gjennomsnittlig sykluslengde utifra de tre siste mnd er 33 dager, syklusen har variert fra 31-35 dager, men forventet ikm denne måneden er såvidt jeg skjønner regna etter forventa syklus på 31 dager, ikke 33 som er gjennomsnittet så langt.. Så det er jo ikke helt sikkert at det stemmer i det hele tatt. Jeg har aldri hatt symptomer ved eggløsning, så har ikke helt styr på det. Sikkert umulig å svare på, men er så utålmodig og vil gjerne høre hvilke erafringer som finnes der ute Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144295657-sjansen-for-%C3%A5-teste-negativt-12-dpo-men-likevel-v%C3%A6re-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå