Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Sliter litt med kviser og har det ennå. Er 20. Er ikke sånn megamye, men de er der. Igår etter at jeg våkna så kom det en kvise på leppa f.eks, og den svir når jeg beveger munnen. Kommer sånn 1 og 1 kvise lissom. Hva hjalp for dere? Noen kremer? Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg er 39 og sliter fremdeles med huden. I mye mindre grad enn før da, men likevel. Min "redning" ble en sånn dermaroller og Bio-oil. Huden har blitt mye, mye bedre og jeg har nesten ikke kviser lenger + at kvisearrene er blitt mye mindre synlige og huden jevnere. Skal jo ikke bruke dermarolleren direkte på kviser, men selv om så hjelper det liksom på hele huden. Anonymous poster hash: a5674...aca
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg er 39 og sliter fremdeles med huden. I mye mindre grad enn før da, men likevel. Min "redning" ble en sånn dermaroller og Bio-oil. Huden har blitt mye, mye bedre og jeg har nesten ikke kviser lenger + at kvisearrene er blitt mye mindre synlige og huden jevnere. Skal jo ikke bruke dermarolleren direkte på kviser, men selv om så hjelper det liksom på hele huden. Anonymous poster hash: a5674...aca Hmm spennende. Men mister egt troa på slike produkter, har brukt så mange slike produkter. Men hvor kan man kjøpe dermarolleren? Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Det hjalp å være gravid. Men det er jo bare 9 måneder, og så kom problemet tilbake! Anonymous poster hash: 3b145...c15
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Hatt hormonelle kviser hele mitt voksne liv, kommer i forbindelse med mens Er nå 42 år og har akkurat nå tre store kviser Anonymous poster hash: 5fa11...0c8
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Ble skikkelig kvisete etter førstemann, diane p-piller tok knekken på de. Og de kom ikke tilbake da jeg stoppet på de
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 Hmm spennende. Men mister egt troa på slike produkter, har brukt så mange slike produkter. Men hvor kan man kjøpe dermarolleren? Anonymous poster hash: b9b57...e3b Jeg kjøpte den fra Amè Pure, men det finnes jo flere + mange kjøper på e-bay. Anonymous poster hash: a5674...aca
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Hatt hormonelle kviser hele mitt voksne liv, kommer i forbindelse med mens Er nå 42 år og har akkurat nå tre store kviser Anonymous poster hash: 5fa11...0c8 Du bruker ikke noen kremer? Eller lar du kvisene bare være? Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg kjøpte den fra Amè Pure, men det finnes jo flere + mange kjøper på e-bay. Anonymous poster hash: a5674...aca Wow 1400kr er for dyrt. Men mulig det hjelper. Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 Wow 1400kr er for dyrt. Men mulig det hjelper. Anonymous poster hash: b9b57...e3b Så en annonse på FB at de hadde tilbud på en sånn pakke med roller, krem og santizer-pray, står det ikke noe om det på sidene deres? Jeg kjøpte pk i sommer til rundt tusenlappen. Vet mange kjøper på e-bay til mye rimeligere pris, du kan jo ta en titt der? Søke på dermaroller? Anonymous poster hash: a5674...aca
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 Så en annonse på FB at de hadde tilbud på en sånn pakke med roller, krem og santizer-pray, står det ikke noe om det på sidene deres? Jeg kjøpte pk i sommer til rundt tusenlappen. Vet mange kjøper på e-bay til mye rimeligere pris, du kan jo ta en titt der? Søke på dermaroller? Anonymous poster hash: a5674...aca Og denne dermarolleren hjelper mot kviser? Eller var det arr? Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 Diane p-piller var det eneste som hjalp! Og det hjalp skikkelig også Anonymous poster hash: 8439d...5da
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Og denne dermarolleren hjelper mot kviser? Eller var det arr? Anonymous poster hash: b9b57...e3b Jeg syns den hjalp på huden generelt. Den ble jevnere og mye finere. Arrene ble mye mindre synlig og jeg har knapt hatt en kvise siden jeg begynte å bruke den. Anonymous poster hash: a5674...aca
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #14 Skrevet 11. oktober 2016 Noen sier at og vaske huden med varmt også kaldt vann hjelpet mot kviser. Tanker? Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Lille krøll Skrevet 11. oktober 2016 #15 Skrevet 11. oktober 2016 Kutte ut mat det viste seg at jeg ikke tåler. Melk for meg viser seg kun i huden.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #16 Skrevet 11. oktober 2016 Kutte ut mat det viste seg at jeg ikke tåler. Melk for meg viser seg kun i huden. Hvordan kan jeg vite hva jeg ikke tåler osv? Spiser normal mat inkludert snop. Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #17 Skrevet 11. oktober 2016 P-piller hjelper litt. Men det hjalp veldig å tilføre masse fukt (som i kremer med vann og ikke fett) til ansiktet. Før brydde jeg meg ikke og smurte med kroppskrem i ansiktet. Men så fikk jeg øynene opp for hudprodukter i gjor og huden har blitt mye bedre nå, dvs ingen kviser og renere hud. Finn ut av hudtypen din og kjøp ansiktskrem ut fra den, og gjerne en toner. Anonymous poster hash: 8fe41...529
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #18 Skrevet 11. oktober 2016 P-piller hjelper litt. Men det hjalp veldig å tilføre masse fukt (som i kremer med vann og ikke fett) til ansiktet. Før brydde jeg meg ikke og smurte med kroppskrem i ansiktet. Men så fikk jeg øynene opp for hudprodukter i gjor og huden har blitt mye bedre nå, dvs ingen kviser og renere hud. Finn ut av hudtypen din og kjøp ansiktskrem ut fra den, og gjerne en toner. Anonymous poster hash: 8fe41...529 Hmm, har du eks på noen kremer? Hvilken brukte du? Er ute etter en slik en:) Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #19 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har slitt hele livet, eller egentlig ikke i tenårene. Da hadde jeg perfekt hud. Det startet rundt midten av 20-årene hos meg. Hadde konstant kviser og milier. Nå er jeg 38, og i fjor fikk jeg plutselig nok. Har prøvd masse produkter, men ingenting av det hjelper når det tydeligvis er hormonelt. Så jeg måtte begynne på Isotretinoin (tidligere Roaccutane). Og ENDELIG har jeg begynt å se en enorm bedring!! 😊😊 Kan være det snart går over for deg, du er fortsatt veldig ung. Jeg hadde gitt det et en liten stund til før jeg hadde gått til legen. Det er visst ikke bare bare å gå på denne medisinen, men jeg har ikke hatt noen problemer. Finnes en annen og mildere tablettkur du kan prøve først også. Lykke til! 😘 Anonymous poster hash: 9662e...50a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #20 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har slitt hele livet, eller egentlig ikke i tenårene. Da hadde jeg perfekt hud. Det startet rundt midten av 20-årene hos meg. Hadde konstant kviser og milier. Nå er jeg 38, og i fjor fikk jeg plutselig nok. Har prøvd masse produkter, men ingenting av det hjelper når det tydeligvis er hormonelt. Så jeg måtte begynne på Isotretinoin (tidligere Roaccutane). Og ENDELIG har jeg begynt å se en enorm bedring!! Kan være det snart går over for deg, du er fortsatt veldig ung. Jeg hadde gitt det et en liten stund til før jeg hadde gått til legen. Det er visst ikke bare bare å gå på denne medisinen, men jeg har ikke hatt noen problemer. Finnes en annen og mildere tablettkur du kan prøve først også. Lykke til! Anonymous poster hash: 9662e...50a Hmm ok. Hvor mye kviser hadde du ifjor da? Var det sånn megamye, eller en kvise her og der? Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #21 Skrevet 11. oktober 2016 Hmm ok. Hvor mye kviser hadde du ifjor da? Var det sånn megamye, eller en kvise her og der? Anonymous poster hash: b9b57...e3b Jeg var ikke dekt i hele ansiktet. Men hadde konstant 1 eller 2 "store". De gjorde også vondt. Noen ganger kunne man poppe dem, andre ganger lå de for dypt. Også hadde jeg masse milier rundt i ansiktet. Pluss noen hudormer. Så strengt tatt kan det være at jeg egentlig var for mildt rammet til å begynne på den medisinen. Men kvisene hadde plaget meg enormt i så mange år, så jeg var temmelig desperat. Anonymous poster hash: 9662e...50a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #22 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg var ikke dekt i hele ansiktet. Men hadde konstant 1 eller 2 "store". De gjorde også vondt. Noen ganger kunne man poppe dem, andre ganger lå de for dypt. Også hadde jeg masse milier rundt i ansiktet. Pluss noen hudormer. Så strengt tatt kan det være at jeg egentlig var for mildt rammet til å begynne på den medisinen. Men kvisene hadde plaget meg enormt i så mange år, så jeg var temmelig desperat. Anonymous poster hash: 9662e...50a Var det hormoner? Hvordan kan jeg f.eks vite at kvisene mine er hormonelle? Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #23 Skrevet 11. oktober 2016 Var det hormoner? Hvordan kan jeg f.eks vite at kvisene mine er hormonelle? Anonymous poster hash: b9b57...e3b Regner med det var hormonelt ja, siden ingenting annet hjalp. Jeg ble plaget første gang jeg ble gravid. Og pillene hjalp jo. Men aner ikke om det går an å finne ut av om det er hormonelt eller ikke... Anonymous poster hash: 9662e...50a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #24 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg fikk diabetes og kuttet alt av sukker - har ikke hatt en kvise etter det Anonymous poster hash: b8ac0...128
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #25 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg fikk diabetes og kuttet alt av sukker - har ikke hatt en kvise etter det Anonymous poster hash: b8ac0...128 Haha det skjer ikke. Kutte ut alt sukker, hva er vitsen lissom. Anonymous poster hash: b9b57...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå