Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Privat Anonymous poster hash: 1c78c...3b7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Smedstadgynekologene. Flere har anbefalt dem, men da må jeg ha henvisning fra fastlegen. Anonymous poster hash: 1c78c...3b7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Flere har anbefalt dem, men da må jeg ha henvisning fra fastlegen. Anonymous poster hash: 1c78c...3b7 Ja, det må du, men er det noe problem da? Anonymous poster hash: aabea...f06
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 Ja, det må du, men er det noe problem da? Anonymous poster hash: aabea...f06 Egentlig bare teit. Jeg bor en time unna jobb. Kan raskt stikke fra jobben for å ta en prøve, men sliter med å nå legekontoret hjemme i åpningstiden. Legen vår er en gammel bestefaraktig familielege, og jeg er ikke komfortabel med at han skal ta GU på meg. Trenger celleprøve og vurdering av operasjon pga rectocele etter flere fødsler. Anonymous poster hash: 1c78c...3b7
hysterika Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Erik Qvigstad hos Oslo-gynekologene. Veldig flink. Du trenger ikke henvisning.
Soon to be mum Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Egentlig bare teit. Jeg bor en time unna jobb. Kan raskt stikke fra jobben for å ta en prøve, men sliter med å nå legekontoret hjemme i åpningstiden. Legen vår er en gammel bestefaraktig familielege, og jeg er ikke komfortabel med at han skal ta GU på meg. Trenger celleprøve og vurdering av operasjon pga rectocele etter flere fødsler. Anonymous poster hash: 1c78c...3b7 Men MÅ du ha en time hos fastlegen for å få den henvisningen? Min fastlege hadde glatt gitt meg det etter en telefonsamtale.
Tired mama Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 Kristin Lyng på Aleris!! Hun er helt fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 Anita Soland, jobber blant annet på Volvat på Nationaltheatret. Går alltid til henne😊 Anonymous poster hash: 9b16f...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå