Gå til innhold

Bruker dere lyse bukser i vinterhalvåret også? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 7b3cd...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Jeg synes lyse bukser hører sommeren til.

Skrevet

Nei, de har jeg lagt bakerst i skapet i påvente av en ny sommer...

Skrevet

Nå bruker jeg sjelden lyse bukser uansett for det er så upraktisk. Men jeg skjønner ikke dette med at lyse klær hører sommeren til. Jeg bruker stort sett alle klærne mine året rundt. Bortsett fra shorts, bikini og de tjukkeste gensrene da. Sommerkjolen funker fint med tjukk strømpebukse og cardigan utenpå, og lyse bukser går også helt fint!

Skrevet

Jeg bruker det jeg har lyst til. 

Anonymous poster hash: 35135...3d3
Skrevet

Bruker aldri lyse bukser.

Skrevet

Nei, hvite og beige bukser hører til vår og sommer! Har et par lyse grå bukser som jeg bruker om høsten også.

Anonymous poster hash: 96491...d19

Skrevet

Nei, de lyse er pakket ned nå, akkurat som de mørkeste er pakket ned på sommeren..

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Lyse bukser til mørke overdeler og jakker. Ser ikke problemet! Riktignok ikke kritt hvite bukser, men beige 👍🏻

Anonymous poster hash: a9a65...693

Skrevet

Ja, og jeg irriterer meg grenseløst (nei, ikke så ille kanskje,men..) over at det er nesten umulig å få tak i lyse bukser på denne tiden av året. 

Skrevet

Aldri hørt om at folk pakker bort lyse bukser på vinteren 🤔

Anonymous poster hash: 63a07...bdf

Skrevet

Bruker aldri lyse bukser, i alle fall ikke hvite. Med mindre man veier 50 kg og er trent som en ballerina er det sykt stygt med hvite bukser. (Jada, får sikkert mye pepper nå, men det er min ærlige mening)

Anonymous poster hash: 07ab5...3af

Skrevet

Nei.

De pakker jeg ned når sommeren er over.

Skrevet

Jeg visste ikke engang at man brukte å pakke bort klær etter sesong.... Kan man ikke bruke mørke klær på sommeren? Nå bruker jeg ikke lyse bukse, men om jeg hadde gjort det, så hadde jeg sikkert brukt disse på vinteren også.

Anonymous poster hash: e3456...a98
Skrevet

Nå har jeg ingen hvite, lange bukser, men om jeg hadde så ville de nok fått ligge i fred sammen med capribukser og shortser fram til neste sommer. Beige og lys grått bruker jeg om vinteren også. 

Skrevet

Dere som bruker farger etter sesong er det dere som har sommer og vintergardiner også? Hva er greia? Hva galt er det med lys bukse på vinter eller mørk og sommeren??? Skjønner virkelig ikke greia.

Anonymous poster hash: a6b20...4d2

Skrevet

Det er sjeldnere på vinteren. Foretrekker mørkere bukser da.

Skrevet

Hvit bukse bruker jeg aldri, men beige kan jeg bruke om vinteren og, men det er skjeldent

Anonymous poster hash: 005e0...bbb

Skrevet

Dere som bruker farger etter sesong er det dere som har sommer og vintergardiner også? Hva er greia? Hva galt er det med lys bukse på vinter eller mørk og sommeren??? Skjønner virkelig ikke greia.

Nei, bytter bukser, ikke gardiner.

Eller bytter, det er vel helst at jeg legger bort den naturfarga buksa i lin. Det syns jeg virkelig ikke er et plagg som passer vinters dag. Har mest mørke bukser, og de bruker jeg sommer som vinter.

Skrevet

Ja, jeg har sommer- og vintergardiner. Hvite blondegardiner om vinteren? Tykke, mørke gardiner om sommeren? Nei takk, derfor bytter jeg etter sesong.

Hvite sommerbukser eier jeg ikke, lyse og mørke olabukser bruker jeg hele året.

Anonymous poster hash: 16a9f...dea

Skrevet

Har en hvit bukse jeg liker godt, men bruker den bare om sommeren.

En lys grå bruker jeg hele året.

Anonymous poster hash: 72609...be3

Skrevet

Ja, jeg har sommer- og vintergardiner. Hvite blondegardiner om vinteren? Tykke, mørke gardiner om sommeren? Nei takk, derfor bytter jeg etter sesong.

Hvite sommerbukser eier jeg ikke, lyse og mørke olabukser bruker jeg hele året. Anonymous poster hash: 16a9f...dea

Men altså, det er da på sommeren en trenger noe som skjermer for sola? Dette blir bakvendt for meg. Men jeg ser ikke på gardin som sesongvare da, bare solskjerming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...