Gå til innhold

Har dere en slik kul i hodebunnen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være en forstoppet hårsekk/talgsekk. Stikk hull på den og klem ut.

Jeg hadde en litt større. Var også flatet ut. Stakk hull og massen kom ut. Var som bløtt smør, veldig oljete. Ikke som vanlig kvise/forstoppet talgsekk. Masse variasjon i innhold av kuler på kroppen!

Lite sannsynlig at det er kreft hvis det er det du tenker ;)

Anonymous poster hash: 357bc...09a

Jeg hadde en litt større. Var også flatet ut. Stakk hull og massen kom ut. Var som bløtt smør, veldig oljete. Ikke som vanlig kvise/forstoppet talgsekk. Masse variasjon i innhold av kuler på kroppen!

Hmm. Hvor lå din da? Var den hard? Og lå den på en måte under huden?

Anonymous poster hash: 93927...d3b

Jeg hadde to sånne kuler du beskriver, den største var jeg hos legen og fjernet, den minste har jeg enda.. fettkul bare, ikke noe farlig, men kan fjernes på samme måte som føflekk om du syns den er plagsom 😊

Anonymous poster hash: d15ef...ae6

Jeg hadde to sånne kuler du beskriver, den største var jeg hos legen og fjernet, den minste har jeg enda.. fettkul bare, ikke noe farlig, men kan fjernes på samme måte som føflekk om du syns den er plagsom 😊

Hvordan vil du beskrive den minste du har nå? Hard? Umulig å se?

Hvordan vil du beskrive den minste du har nå? Hard? Umulig å se?

Den er hard ja, og godt innafor huden.. ser vel bare en liten forhøyning i huden

Annonse

Den er hard ja, og godt innafor huden.. ser vel bare en liten forhøyning i huden

Hos meg kan jeg ikke se noe forhøying i huden. Kan bare føle en 2-3 mm bump. Fettkuler er vel enda større enn det

Hos meg kan jeg ikke se noe forhøying i huden. Kan bare føle en 2-3 mm bump. Fettkuler er vel enda større enn det

De kommer i alle størrelser! Og trengs ikke vises/kjennes.

Føler den er 2-3 mm ca og hard. Ligger under huden kg kan ikke se den. Ligger i hodebunnen.

Noen som har samme? Evt hva tror dere det kan være?

Flere tanker? :)

Annonse

Har langt, mørkt hår og fikk akkurat en av ungene til å se etter. H*n kunne ikke se noe.

Tipper den er 3-5 mm og ganske hard. Flytter bittelitt på seg når jeg kjenner etter.

Den forrige sjekket legen på en vanlig time og fjernet den på noen minutter. Satte lokalbedøvelse og skar den ut. Sydde et eller to sting. Ingen stor sak.

Har langt, mørkt hår og fikk akkurat en av ungene til å se etter. H*n kunne ikke se noe.

Tipper den er 3-5 mm og ganske hard. Flytter bittelitt på seg når jeg kjenner etter.

Den forrige sjekket legen på en vanlig time og fjernet den på noen minutter. Satte lokalbedøvelse og skar den ut. Sydde et eller to sting. Ingen stor sak.

Hmm høres ut som det jeg har. Men hvordan var legen så sikker på at det var fettkul du hadde uten å ta bilder osv av den?

Æsj😂😂😂

Anonymous poster hash: b8f24...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...