Gå til innhold

Kähler omaggio vase. Klarer ikke å bestemme meg. Sølv eller perlemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker egentlig perlemor best men er redd den blir kjedelig og forsvinner litt?

Og, ja. Jeg vet det finnes folk som synes at vasen er grusomt stygg og at de aldri kunne ha vurdert å kjøpe vasen i det hele tatt så det trenger jeg ikke å høre. Jeg liker den ;)

Anonymous poster hash: c72ca...ea6

Fortsetter under...

Skrevet

Har den i sølv, fikk i gave. Skulle jeg ha kjøpt selv, hadde det blitt perlemor.

Skrevet

Har i sølv, elsker den. Skal også kjøpe perlemor, synes den også er veldig fin :)

Anonymous poster hash: 8f02c...1d2

Skrevet

Perlemor!

Skrevet

Perlemor!

Anonymous poster hash: bf3a7...352

Skrevet

Farsken. Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg må google.

Anonymous poster hash: 5abad...2fa

Annonse

Skrevet

Ingen. Det er flaut å ha kahler vase. Det er som å gå med buffalosko. Alle hadde det. Nå er det kleint.

Anonymous poster hash: eadf2...36e

Skrevet

Syns egentlig sølv var finest, men når jeg så perlemor så var jo det like fint. Klarer ikke bestemme meg.

Anonymous poster hash: e1154...138

Skrevet

Etter å ha googlet må jeg si perlemor.

Åhhh. Buffalo sko. Jeg har mine enda. Kanskje jeg skal begynne å gå med de igjen????

Skrevet

Ingen. Det er flaut å ha kahler vase. Det er som å gå med buffalosko. Alle hadde det. Nå er det kleint.

Veldig mange er fryktelig uenig 😉 litt kleint det også? 😂

Ta begge 😁 Har sølv, men har lyst på perlemor også. Så harry er jeg liksom!

Skrevet

Hva med hammershøi? Mye finere...

Anonymous poster hash: 7c3bb...c7b

Skrevet

Hva med hammershøi? Mye finere...

Anonymous poster hash: 7c3bb...c7b

Farsken da. Nå må jeg google igjen.

Jeg er foresten så harry at jeg ikke har fått med mdg disse vasene 😮

Skrevet

Perlemor! Ønsker meg den selv :)

Anonymous poster hash: ddb5a...a8e

Annonse

Skrevet

Stusselig

Anonymous poster hash: 73074...914

Skrevet

Svart. Men det var ikke et alternativ 😂

Anonymous poster hash: d7dea...5e2

Skrevet

Etter å ha googlet må jeg si perlemor.

Åhhh. Buffalo sko. Jeg har mine enda. Kanskje jeg skal begynne å gå med de igjen????

Det er jo søren meg utrolig gode sko!! Dessuten er de på moten igjen, så kjør på!

Anonymous poster hash: 10465...dab

Skrevet

perlemor

Anonymous poster hash: 522e7...57e
Skrevet

Spiller ingen rolle. Her hadde en Kähler-vase enten dessverre blitt knust ved et uhell eller gitt til nærmeste loppemarked. Stygge, enten de nå er in eller harry.

Anonymous poster hash: 4a553...eb1

Skrevet

Spiller ingen rolle. Her hadde en Kähler-vase enten dessverre blitt knust ved et uhell eller gitt til nærmeste loppemarked. Stygge, enten de nå er in eller harry.

"Fy flate, jeg er så kul og tøff assa. Det er så innmari teit med sånne ting som mange synes er fine, da skal ihvertfall ikke JEG synes de er fine."

Voks opp!

Skrevet

"Fy flate, jeg er så kul og tøff assa. Det er så innmari teit med sånne ting som mange synes er fine, da skal ihvertfall ikke JEG synes de er fine."

Voks opp!

Oi da, så sint. Tråkka jeg på tærne dine, stakkar... Det er jo nettopp voksen og selvstendig jeg er, med god selvtillit. Jeg tør å stå for meningene mine, jeg tør å gå utenfor flokken, jeg gjør masse som slett ikke er mainstream, jeg gidder ikke å være en i flokken bare for å være det.

Skrevet

Perlemor. Den er enkel og vakker.

Anonymous poster hash: 35fcb...b74

Skrevet

Oi da, så sint. Tråkka jeg på tærne dine, stakkar... Det er jo nettopp voksen og selvstendig jeg er, med god selvtillit. Jeg tør å stå for meningene mine, jeg tør å gå utenfor flokken, jeg gjør masse som slett ikke er mainstream, jeg gidder ikke å være en i flokken bare for å være det.

Haha, der bekreftet du akkurat det jeg trodde om deg.

Jeg er også voksen og selvstendig, med god selvtillit. Jeg tør også å gå utenom flokken. Men jeg har ikke behov for å snakke ned folk som ikke gjør det.

Skrevet

Hvorfor tror du noen bryr seg om hva du mener?

Jeg syns begge var pene, og hadde vel valgt perlemor selv.

Skrevet

Nå er det vel en gang slik at det er mer inn å ikke like disse vasene en å like dei. Så jeg er nok stygt redd for at her er det du som følger flokken, medan HI er den som tør å bevege seg utenfor boksen og stå for egne meninger...😜

Anonymous poster hash: dffe8...602

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...