Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Noen gode ideer til kalendergaver til min datter som bor på studentleilighet? Gjerne "nyttige" ting! Anonymous poster hash: 2126f...b2f
tante grusom master of law Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Microfiberkluter, kul oppvaskbørste, håndsåpe, duftlys, kubbelys, telysestaker, juleduk, julepynt, julestjerne til vinduet, krydder, kokosolje, te, kaffe, pepperkake former, springform, silikonform. Litt dyre ting til kalender gaver kanskje?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Hjerte post-its ☺️ Jeg fikk det av faren min ett år og ble veldig glad. Ellers: merkepenner, klistrelapper, gavekort på subway, kinogavekort, andre gavekort, take away-kopp, teppe, tøfler, te, kaffepulver, pensumbøker, nye klær, busskort, abbonement på Netflix, blader....... Anonymous poster hash: 9f317...9f7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Truser, sokker, kondomer, votter, krydder, bind, ob, hudkrem, ansiktsmaske Anonymous poster hash: 5e268...340
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Te, tekopp, kose sokker, sminke, sminkekoster, hårpynt, hansker, skjerf, smykker, godter. Mye fint på ebay... Anonymous poster hash: 0755c...379
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg fikk litt julepynt. Var stas i studentleiligheten. Og skrapelodd. Og snop og kaffe. Og ullsokker og litt gode kremer. Anonymous poster hash: eee0e...0c1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Oi, tusen takk for masse gode tips Anonymous poster hash: 2126f...b2f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #8 Skrevet 8. oktober 2016 Flax-lodd! Mange dager kan ha ett flax-lodd. 👍 Jo flere, jo bedre. 😄😄 Anonymous poster hash: 578fc...28e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #9 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg er student nå og hadde satt pris på gavekort til pensumbøker (det blir sinnsykt dyrt i lengden), gavekort på mat (f.eks. Til matbutikk eller restaurant), den gavekalenderen butikkjeden kicks selger hvert år liker jeg godt, om du hadde betalt Netflix/spotify/hbonordic. Anonymous poster hash: e1956...230
Mrs. Kaizer Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 Truser, sokker, kondomer, votter, krydder, bind, ob, hudkrem, ansiktsmaske Anonymous poster hash: 5e268...340 Hadde jeg fått kondomer av mamma i julekalenderen når jeg var 20, tror jeg at jeg hadde dødd litt...🙈
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg er student nå og hadde satt pris på gavekort til pensumbøker (det blir sinnsykt dyrt i lengden), gavekort på mat (f.eks. Til matbutikk eller restaurant), den gavekalenderen butikkjeden kicks selger hvert år liker jeg godt, om du hadde betalt Netflix/spotify/hbonordic. Anonymous poster hash: e1956...230 Men det er jo helt sinnsykt dyre dagsgaver! Gavekort på pensumbok? Hvor mye burde det være på? Hva tenker du en slik kalender skal koste? Anonymous poster hash: f7a6a...2d8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 Men det er jo helt sinnsykt dyre dagsgaver! Gavekort på pensumbok? Hvor mye burde det være på? Hva tenker du en slik kalender skal koste? Anonymous poster hash: f7a6a...2d8 Hi spurte ikke om gavetips med pristak da... 🙄😉 Anonymous poster hash: 9f317...9f7
MammantilNurket Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 Mamma lagde gavekalender til meg da jeg studerte i utlandet. Var vel rundt 20 år. Det var så stas! I kalenderen puttet hun: - truser - sokker - ansiktsmaske - norsk sjokolade - "rett i koppen" - leppepomade - te - hårstrikker, hårnåler, hårnett (til hårtopp i balletten) - håndkrem - god te - dusjsåpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå