Gå til innhold

Tips til kalendergaver 20-åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode ideer til kalendergaver til min datter som bor på studentleilighet?

Gjerne "nyttige" ting!

Anonymous poster hash: 2126f...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Microfiberkluter, kul oppvaskbørste, håndsåpe, duftlys, kubbelys, telysestaker, juleduk, julepynt, julestjerne til vinduet, krydder, kokosolje, te, kaffe, pepperkake former, springform, silikonform.

Litt dyre ting til kalender gaver kanskje?

Skrevet

Hjerte post-its ☺️ Jeg fikk det av faren min ett år og ble veldig glad. Ellers: merkepenner, klistrelapper, gavekort på subway, kinogavekort, andre gavekort, take away-kopp, teppe, tøfler, te, kaffepulver, pensumbøker, nye klær, busskort, abbonement på Netflix, blader.......

Anonymous poster hash: 9f317...9f7

Skrevet

Truser, sokker, kondomer, votter, krydder, bind, ob, hudkrem, ansiktsmaske

Anonymous poster hash: 5e268...340

Skrevet

Te, tekopp, kose sokker, sminke, sminkekoster, hårpynt, hansker, skjerf, smykker, godter.

Mye fint på ebay...

Anonymous poster hash: 0755c...379

Skrevet

Jeg fikk litt julepynt. Var stas i studentleiligheten. Og skrapelodd. Og snop og kaffe. Og ullsokker og litt gode kremer.

Anonymous poster hash: eee0e...0c1

Skrevet

Oi, tusen takk for masse gode tips :)

Anonymous poster hash: 2126f...b2f

Skrevet

Flax-lodd! Mange dager kan ha ett flax-lodd. 👍 Jo flere, jo bedre. 😄😄

Anonymous poster hash: 578fc...28e

Skrevet

Jeg er student nå og hadde satt pris på gavekort til pensumbøker (det blir sinnsykt dyrt i lengden), gavekort på mat (f.eks. Til matbutikk eller restaurant), den gavekalenderen butikkjeden kicks selger hvert år liker jeg godt, om du hadde betalt Netflix/spotify/hbonordic.

Anonymous poster hash: e1956...230

Skrevet

Truser, sokker, kondomer, votter, krydder, bind, ob, hudkrem, ansiktsmaske

Anonymous poster hash: 5e268...340

Hadde jeg fått kondomer av mamma i julekalenderen når jeg var 20, tror jeg at jeg hadde dødd litt...🙈
Skrevet

Jeg er student nå og hadde satt pris på gavekort til pensumbøker (det blir sinnsykt dyrt i lengden), gavekort på mat (f.eks. Til matbutikk eller restaurant), den gavekalenderen butikkjeden kicks selger hvert år liker jeg godt, om du hadde betalt Netflix/spotify/hbonordic.

Anonymous poster hash: e1956...230

Men det er jo helt sinnsykt dyre dagsgaver! Gavekort på pensumbok? Hvor mye burde det være på? Hva tenker du en slik kalender skal koste?

Anonymous poster hash: f7a6a...2d8

Skrevet

Men det er jo helt sinnsykt dyre dagsgaver! Gavekort på pensumbok? Hvor mye burde det være på? Hva tenker du en slik kalender skal koste?

Anonymous poster hash: f7a6a...2d8

Hi spurte ikke om gavetips med pristak da... 🙄😉

Anonymous poster hash: 9f317...9f7

Skrevet

Mamma lagde gavekalender til meg da jeg studerte i utlandet. Var vel rundt 20 år. Det var så stas! I kalenderen puttet hun:

- truser

- sokker

- ansiktsmaske

- norsk sjokolade

- "rett i koppen"

- leppepomade

- te

- hårstrikker, hårnåler, hårnett (til hårtopp i balletten)

- håndkrem

- god te

- dusjsåpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...