Gå til innhold

Omo og blenda flytende. Er det noen forskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har eksem her i huset så vi bruker bare blenda flytende vaskemiddel på tøyet vårt og ingen skyllemiddel. Problemet er at dette vaskemiddelet er for både lyse og mørke klær. Altså ikke ment for å bevare hvite klær hvite og fargerike klær fine. Hvitt og lyst tøy er blitt skikkelig grått og fargerike klær er blitt rare i fargen.

Var på butikken isted og så at det også fantes omo flytende. Bare at her var det to forskjellige flasker. En til hvitt og lyst tøy og en til mørkt tøy. Er det noen som har erfaring med dette? Er de like milde mot huden som blenda?

Anonymous poster hash: 1d284...f0c

Fortsetter under...

Skrevet

I min erfaring stinker omo parfyme lang vei. Jeg unngår alt med parfyme for da klør gutten min seg omtrent til blods.

Vi bruker blanda sensitiv eller neutral - men da i pulverform.

Skrevet

Omo er helt for j*** parfymerer og ville ikke brukt det på barn uten eksem heller 

Neutral har vel for hvitt tøy, ville heller ha prøvd den

Anonymous poster hash: 42618...f3f
Skrevet

Må du ha flytende? Neutral er bra (men dyrt), men ellers har vi også vært veldig fornøyd med Rema sitt vaskepulver. De har både for hvitt og farget. Og vi harveldig sensitiv hud.

Anonymous poster hash: 8e9d0...6f8

Skrevet

Vi bruker omo flytende og er fornøyd.

Fargene holder seg godt og hvit holder seg hvit.

Ingen av oss reagerer, og alle sammen er atopikere

Anonymous poster hash: 5e53c...6b8
Skrevet

Må du ha flytende? Neutral er bra (men dyrt), men ellers har vi også vært veldig fornøyd med Rema sitt vaskepulver. De har både for hvitt og farget. Og vi harveldig sensitiv hud.

Anonymous poster hash: 8e9d0...6f8

Jeg stemmer og for Rema 1000 sitt som er parfymefritt

Anonymous poster hash: ee09d...4f1

Annonse

Skrevet

Neutral vaskemiddel og skyllemiddel er superbra. Mulig det er dyrt, men veldig drøy i bruk. Har 5 barn, ingen klær med flekker eller noe etter vask. Super til sensitiv hud. Har atopisk eksem selv, omo er helt forferdelig for meg.

Anonymous poster hash: 3c16e...887

Skrevet

Omo er tilsatt parfyme

Men om det må være flytende så hadde jeg kjøpt neutral de har separate flasker for hvott og farget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...