Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Ha fest for mannen. Sagt jeg skulle drikke. Ser antydning til strek og ser det bedre nÄr den ha tÞrka. SÄre brystvorter , litt brennende og fÞler de strutter, utrolig mye glatt utflod. Tappen ligg hÞyt og myk men usikker om den er Äpen. SÄ er enten gravid eller sÄ er det hormoner igjen. Har ikke fÄtt igjen mens etter Sa for 78 dager siden. Vil jo ikke gjÞr noen skade men vet ikke Ka jeg skal evt si eller gjÞre.... ser pÄ bilde at de tre Þverste idag pÄ forskjellig urin og den 4 .i gÄr kveld. Og de andre dagene fÞr.  Anonymous poster hash: e87c6...4b1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Gratulerer, jeg tror du er gravidđ Ser strekđđ» Ville ikke drukket men hvis du Evt skulle ha drukket vin og det er skrukork pĂ„ sĂ„ , hell den ut og hell pĂ„ eple juice(hvis det er hvitvin) eller sterk rĂžd saft hvis det er rĂždvinđ Eller du kan, sĂ„ mange andre har gjort,inkludert meg, si at du gĂ„r pĂ„ antibiotikađđ» masse lykke til med graviditeten og festen ikveldđđ  Anonymous poster hash: b6401...72e
fÞrskolelÊreren Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Eller kjÞp alkoholfri drikke pÄ vinmonopolet. Jeg tror ogsÄ du er gravid. Gratulerer
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #4 Skrevet 9. oktober 2016 drakk ikke pÄ festen. men er veldig negativ til at det er noe bra her. streken blir ikke sterkere. det burde den blitt. sÄre brystvorter. kval og sliten. men det er vel av party til langt ut pÄ natta.  har dÄrlig erfaring med at streken ikke blir betydlig sterkere. alle gangene endt i SA. Anonymous poster hash: e87c6...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ