Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #1 Skrevet 8. oktober 2016 Vi bygger hytte og det vil bli en TV-stue i en egen "fløy" hvor barna sover. Denne stua blir nok brukt mest av barna da det er en egen hovedstue. Der sofaen skal stå i TV-stua så er det 2,8 m bredt. I tillegg er det rundt 4 meter frem til veggen hvor tv'n skal stå. Tenkte å ha en sovesofa der som man kan bruke hvis vi er veldig mange på hytta. Men så tenkte jeg at det kanskje hadde vært deilig for barna å hatt en daybed der? Og må være deilig å ligge i å lese bok? Det går vel til nøds å sove i en daybed for et par unger en sjeldent gang også hvis nødvendig? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: e660a...fda
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Ingen? Jeg tenker denne typen, altså ikke en seng som man drar ut. https://www.krogh-design.no/shop/daybed/ Anonymous poster hash: e660a...fda
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Kunne lett kjøpt den til sofa/seng på hytta. Ser ikke at det skal være noe problem å sove der. Anonymous poster hash: 72807...cc7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 De er jo så gode å ligge i! Hadde jeg gjort lett! Anonymous poster hash: 8a315...77d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 For en pris Anonymous poster hash: a93f0...fa2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Nei, TS, det går rett og slett ikke an! Anonymous poster hash: 2e1f5...a47
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Nei, TS, det går rett og slett ikke an! Anonymous poster hash: 2e1f5...a47 Takk for flott innspill. Anonymous poster hash: e660a...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå