Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Vi vurderer å dra dit 1 uke neste sommer. Hvordan er prisnivå der, på at, drikke, shopping osv? Aldrig vert i Bulgaria, kun spania og hellas. Anonymous poster hash: 7cf8c...842
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Hei. Vi var på det hotellet i 2013. Trivdes godt på selve plassen: billig, bilfrie gater og hyggelige folk. Minuset med hotellet var iiiiiskaldt basseng, solsenger tett i tett overfylt med hovne russere. Været var også veldig vekslende. Alt i alt helt greit Anonymous poster hash: c76f2...1f2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Ville aldri dratt til Bulgaria, drittsted med sure folk, regnet en uke, fikk matforgiftning på hotellet, servitørene kranglet foran oss osv osv. Bodde på samme sted dere vurderer Anonymous poster hash: e4c99...b02
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Vi var der i år😀😬 iikskaldt bassenge, kidden fikk blå lepper😮 Dårlig mat!! Alle ble matforgiftet! Kaos ved frokostbuffeten, trangt om solsengene! Neste år blir det ikke der Anonymous poster hash: 256fe...1d7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Aldri Bulgaria igjen. Vi var der i sommer. Hotellet vårt var greit, men vi ble frastjålet en veske og politiet ville ikke ta i mot anmeldelsen. Vi prøvde oss dessuten på å ta taxi i dette landet for aller siste gang. Sjåføren låste dørene og nektet oss å gå ut av bilen før vi hadde betalt dobbelt av avtalt pris. Vi hadde fine opplevelser også, men de negative overskygget det positive. Neste gang blir det nok Hellas, for der har vi alltid følt oss trygge. Anonymous poster hash: 0d3e0...14e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #6 Skrevet 8. oktober 2016 Vi kjenner noen som kjenner ett par i 50 åra som gar vert på denne plassen mange mange mange ganger og de er såååå fornøyd. Men jeg må si jeg ble skeptisk no ja..... Anonymous poster hash: 7cf8c...842
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #7 Skrevet 8. oktober 2016 Dra til Sunny Beach i stedet. Har vært der tre ganger og alle gangene på Rose Village som ligger i utkanten ut mot Nessebar. Tok taxi inn til sentrum så og si hver dag og hadde ingenting å klage på, eneste må ha vært hastigheten som enkelte sjåfører presset til langt over maxgrensen av det tillatte. Eller i sommer var det ikke så ille, mye mer politi enn de andre årene. Fikk egentlig fast sjåfør til slutt som kjendte oss igjen fra de andre årene. Mat og drikke er billig. Jeg var der en uke i sommer med 10 åringen. Vi spiste og koste oss og tenkte ikke penger i det hele tatt pg endte med å bruke 4500kr. Solsenger på stranda koster litt men det er det verdt. Hotellet, Rose Village, har to bassenger hvor det største er bra men det ligger også i sola så og si hele dagen. Opplevde aldri en sur Bulgarer. Jeg gikk på krykker og opplevde hele tiden at jeg fikk hjelp. Eneste som var sure der var nordmenn. Håper jeg får dratt tilbake neste sommer, men tvilsomt siden jeg er på AAP nå og ikke har noe å spare av. Anonymous poster hash: ffbcc...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå