Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Kunne du ha tenkt deg å måle høyde/lengde/bredde for meg? Er du fornøyd/misfornøyd med brødristeren? Anonymous poster hash: 7bf86...a14
It's all about me Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Har ikke målebånd fir hånd, men den er stor. Med en Bodum brødristet har du en brødrister noen år. For de holder aldri ut garantitiden. Så da er det bare å ta med kvitteting, rister og reklamere. Jeg er på min tredje nå innenfir garantitiden. De rister også ulikt på hver side. Nå neste nå dør og jeg ikke kan reklamere mer blir det Kitchen Aid istedenfor.
Jenny-penny Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Har ikke målebånd fir hånd, men den er stor. Med en Bodum brødristet har du en brødrister noen år. For de holder aldri ut garantitiden. Så da er det bare å ta med kvitteting, rister og reklamere. Jeg er på min tredje nå innenfir garantitiden. De rister også ulikt på hver side. Nå neste nå dør og jeg ikke kan reklamere mer blir det Kitchen Aid istedenfor. Samme her...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Tusen takk for svar! Godt å ha dere, da kaster jeg ikke bort penger på en Bodum brødrister. :-) Anonymous poster hash: 7bf86...a14
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Vi har Bosch hvit brødrister. Den er lekker og veldig god. 😊 Anonymous poster hash: 875f2...afb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 En brødrister er lekker ? 😂 Anonymous poster hash: 75a59...bf7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 En brødrister er lekker ? 😂 Anonymous poster hash: 75a59...bf7 Ja, jeg synes den er lekker til brødrister å være. https://www.kitchenone.no/produkt/bosch-styline-broedrister/?farge=2005&gclid=CPGAkPCfyM8CFWUlcgodQtMEvA Anonymous poster hash: 875f2...afb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har en svart Braun. Rister skivene bra og gjør lite ut av seg. Anonymous poster hash: 6cc5e...654
Popelko Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Er veldig fornøyd med bodum sin jeg, hatt den i mange år 😃
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 Vi har også Bodum sin på hytta. Har hatt den i 5 år, og den funker fint den. Skal ikke nekte på at dualitt som vi har hjemme er hakket bedre, men det er vel der prisforskjellen kommer inn 😊 Anonymous poster hash: 7f326...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå