Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Og har små barn? Hvordan er det? Dersom turnusen er en mnd på, en av. Blir dette fulgt i praksis? Oppleves turnusen uforutsigbar? Hvordan har dere det ift situasjonen, fornøyd eller ikke? Blir glad for svar! 😊 Anonymous poster hash: 2b4fb...57d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Dytter Anonymous poster hash: 2b4fb...57d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Hater at han er mye borte. Slitsomt. Anonymous poster hash: 034cf...918
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Tusen takk for svar!! Hvor mye borte er han? Min mann mener at det ikke blir så mye, at det er 1/1 bare på papiret. Anonymous poster hash: 2b4fb...57d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg synes det er veldig uforutsigbart. Han skal egentlig ha 4/4 ukers turnus, men plutselig blir han borte i 5-6 uker og er heldig om han får være hjemme like lenge som han var borte. Når han har fri mister han mye tid på kurs og at han må jobbe på båten om den er på land. Om noen som er på båten når samboer har fri MÅ hjem så får min samboer spørsmål om å ta over, så da blir han plutselig borte 1-2 uker mer. Han får som regel datoer å forholde seg til både når det gjelder avreise og hjemreise. Opplever likevel at det er vanskelig å planlegge turer og sånt med han fordi han plutselig får telefon om at han må møte tidligere. Drittlei gressenke for å si det sånn. Anonymous poster hash: 1d815...0c3
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Huff stakkars deg!!! Hvor mange barn har dere, hvordan takler barna det? Mine små savner pappa veldig nå på 2/4. Forstår ikke at man kan pålegge noen 5/6 uker når turnusen sier 4/4??? Jeg er veldig redd for hvordan dette vil påvirke ekteskapet vårt. Hvordan er det med lønn? Anonymous poster hash: 2b4fb...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå