Gå til innhold

Ebay graviditetstest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet hvor tidlig det går ann å teste med ebay graviditetstester? Jeg er 8 dpo i dag, kan det slå ut i morgen eller tar det lengre tid med disse? Noen med erfaring gjerne?

Dei er som Norske tester

Anonymous poster hash: 7b979...e50

Dei er som Norske tester

Men det er jo forskjell på de norske også. Kjøpte noen tidligere som var FRA ikm, andre er 4 dager før ikm. Derfor jeg håpte noen gjerne visste eller hadde erfaring 😊

Men det er jo forskjell på de norske også. Kjøpte noen tidligere som var FRA ikm, andre er 4 dager før ikm. Derfor jeg håpte noen gjerne visste eller hadde erfaring 😊

Dei er som Norske. Kva svar vil du ha da ? Det er samme slinger som norske noen er slår ut bedre en andre sjølv om hcg er like. Det er fargen i testen og det er forskjellige fra produsendt.

Dei er som Norske. Kva svar vil du ha da ? Det er samme slinger som norske noen er slår ut bedre en andre sjølv om hcg er like. Det er fargen i testen og det er forskjellige fra produsendt.

Men det står ikke noe når en bestiller, men det gjør det på de norske 😊 Er nok vanskelig å svare på. Men håpte som sagt at noen hadde noe erfaring 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...