Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Kan noen anbefale meg en god tannlege i ålesund? Jeg har en vanvittig tannlegeskrekk, så den må være flink. Må også ha direkteoppgjør med helfo.. Anonymous poster hash: 77c5f...741
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Apollonia Anonymous poster hash: 35e78...bb2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Ikke apollonia!!! Styr unna! Kristian Løkling Anonymous poster hash: 86fbd...74c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Ikke apollonia!!! Styr unna! Kristian Løkling Anonymous poster hash: 86fbd...74c Hvorfor ikke? Vil gjerne ha svar da jeg vurderer de (ganske omfattende ting sol må gjøres med mine tenner) Anonymous poster hash: 24655...08b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Har hørt endel som har vært kunder der, de er misfornøyd. Både med selve behandlingen av tennene og av dem som person. Samlebåndsfølelse. Tenker bare på penger. Kjenner et par som har vært ansatt der, og de er vist ikke noe særlig grei med assistentene sine. I tillegg har de en uetisk arbeidspolitikk der, og dårlig arbeidsmiljø. Tannlegene håver inn penger, dårlig lønn til assistentene. De delegerer også en del av tannlegeoppgavene til assistenter. Anonymous poster hash: 86fbd...74c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Brosundet Tannklinikk, tannlege Blindheim. Flink med de som har tannlegeskrekk. Anonymous poster hash: 0c91f...085
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Tannlege Thomas Røn på Blindheim!! Aldri hatt bedre tannlege enn han! Anonymous poster hash: 40b7b...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå