Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ifølge appen så har jeg fruktbare dager nå, så her er det sexytime annenhver dag 😋 enn med deg da?

Høy fruktbarhet i 2 dager nå, og eggløsning imorgen, så masse kos her😊 men ikke noe mer enn vanlig igrunn😁 bare venter på symptomer på at en spire har satt seg😊

Det blir litt unaturlig med all sexen her i heimen, annenhver dag er liksom litt mer enn vanlig kost for oss. Gjør dere noe spesielt for at det skal være kos og ikke bare en plikt? Stearinlys på agendaen her idag😍

Vi har også før pp stortsett hatt sex hver dag, men stearinlys, litt kinky leker kan være gøy, har bundet fast gubben i senga og teaset han, han har bundet meg, vi kjøpte noe greier fra kondomeriet😊 var gøy men blir ikke ofra brukt da..

Ikveld skal jeg tenne lys, binde han fast og kose oss😊

Eggløsning er ikke før neste mandag, fertile vinduet starter på fredag. Sittee bare å håper mannen er hjemme...i jobben hans kan han plutselig bli sendt ut på dagen omtrent, og har en skikkelig dårlig magefølelse på at han må dra rett før det fertile vinduet. Blir en spennende uke, og håper bare at han er hjemme neste helg <3 klar for Julibaby :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...