Gå til innhold

Vet du om en fin og god pyjamas til dame? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 616c2...7a3

Skrevet

Hva legger du i fin og hva legger du i god? Pris?

Shorts, bukse, type stoff, stram, løs, korte armer, lange armer, tynne stropper, matchende sett....?

Anonymous poster hash: 5326e...b24

Skrevet

Hva legger du i fin og hva legger du i god? Pris?

Shorts, bukse, type stoff, stram, løs, korte armer, lange armer, tynne stropper, matchende sett....?

Anonymous poster hash: 5326e...b24

Lange armer og ben, ikke syntetiske stoffer. Pris ikke viktig.

Skrevet

Lilleba - tidenes beste og verdt hver krone!!

Anonymous poster hash: a6623...923

Skrevet

Takk :) Er de lange i beina?

Skrevet

Hva er prisen?

Anonymous poster hash: 0bc18...c6a

Skrevet

Nattkjolene fra nøstebarn er kjempegode.

Anonymous poster hash: 1845c...472

Skrevet

De hadde noen koselige på Cubus. Selv er jeg ikke veldig gla i pysjamas, men disse fristet egentlig. Overdelene var i deilig bomull og buksa var i en blanding av fleece og bomull. De hadde også noen som var "langhåra" og skikkelig bløte, men disse var syntetiske. De lyste fyr i peisen, kakao og krem en kald vinterdag.

Og egentlig pleier jeg ikke handle på cubus heller, men jeg var på slep med ungene som hadde fått penger av mormor de måtte bruke opp.

Anonymous poster hash: f2e2c...349

Skrevet

Hvis pris ikke er styrende ville jeg gått for en i stofftypen Modal. Av merker kan du velge DKNY, Calvin Klein eller Calida. Supermyke og deilige.

Skrevet

Hvilken variant? Den med nattkjole og tights eller vanlig pysj?

Skrevet

De hadde noen koselige på Cubus. Selv er jeg ikke veldig gla i pysjamas, men disse fristet egentlig. Overdelene var i deilig bomull og buksa var i en blanding av fleece og bomull. De hadde også noen som var "langhåra" og skikkelig bløte, men disse var syntetiske. De lyste fyr i peisen, kakao og krem en kald vinterdag.

Og egentlig pleier jeg ikke handle på cubus heller, men jeg var på slep med ungene som hadde fått penger av mormor de måtte bruke opp.

Nettopp kjøpt deilig pysj på Cubus-knallfornøyd!

Anonymous poster hash: 79f9b...b15

Skrevet

Fleece og andre syntetiske materialer kan bokstavlig talt lyse fyr ved peisen..

Anonymous poster hash: f40cd...2ba

Skrevet

Jeg har en lang nattkjole. En med korte ben og trøye og en med tights og kort nattkjole fra lilleba. Jeg foretrekker den lange halter-nattkjolen. Jeg vet ikke pm jeg syns de er så fantastiske men er myke og gode. Nøstebarn klør litt og krymper i vask.

Jeg har også hatt flere fra change som også er greie, men jeg følger trådenfordi jeg fortsatt leter etter den perfekte pysjen.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe rundt jul. Da dukker det alltid opp svært gode, spesielt på kappalh. Favoritten er en pjamasbukse i flanell, med sånn ribbestrikket bomullstrøye til.

Liker ikke store overdeler, overdeler med knapper eller kjoler, da jeg tydeligvis roterer som en hamster i hjul på nettene.

Da jeg prøvde nattkjole bråvåknet jeg med den viklet skikkelig rundt meg.

Anonymous poster hash: f40cd...2ba

Skrevet

Du er voksen nå. Styr unna pysj. Gå for en pen silkeneglisje i en delikat farge.

Anonymous poster hash: 3ae39...472
Skrevet

Kjøper herrepysjbukse på hm. Av en eller andre grunn har ikke damepysjer lommer 😕

Anonymous poster hash: 36702...34e

Skrevet

Du er voksen nå. Styr unna pysj. Gå for en pen silkeneglisje i en delikat farge.

Anonymous poster hash: 3ae39...472

Jeg er voksen ja, og bryr meg derfor ikke om hva andre mener aldersgrensen på pysj er. Kler den uansett av meg når jeg legger meg, og en silkeneglisje er ikke noe jeg vil krype under pleddet i sofaen med.

Ellers, takk for mange gode tips!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...