Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Er dere fornøyde? prisene virker får gode til å være sanne Anonymous poster hash: 6925e...1ad
Marriet Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har lyst til å kjøpe masse derifra, men heldigvis er det sånn at andre kjøpere skriver om produktene og der er det også ofte bilder og gode forklaringer av produktene de faktisk har motatt og at de produktene ofte ikke samsvarer med produktbestillingen de gjorde i det hele tatt så da klarer jeg å la vær. Prisene virker faktisk rett og slett for gode til å være sanne så da er det vel også helst sånn 🙊
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har appen og har bestilt en 2xu tights til jentungen i hus da det sto høyt på ønskelista, men det er uaktuelt å betale det det koster. Kosta vel 100 kr der. Ser ikke at den er fake, men det er den nok helt sikkert. Har sammenlignet den med ekte og jeg ser ikke forskjell... hun er strålende fornøyd. Har og bestilt pokemon "lego" og en sekk som eldste ønsket seg. Problemfritt det Anonymous poster hash: 5f4bf...0e0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har kjøpt en del der ifra. Masse klokker, leppestifter, smykker, to kjoler joggedress til barn. Samt tre 3d diamomd bilde. Smykket jeg kjøpte var noe drit! Joggedress var kjempefin, kjolene litt tynne i stoffet -men superfine! Elsker klokkene og leppestiftene. Og bildene. Alt i alt, slå deg løs 😉😉 Anonymous poster hash: 323d9...a7a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 varene fra wish varierer i kvalitet.. for å si det sånn, det er mye ala ebay. mange av de samme selgerene der inne har annonser på ebay også.. jeg har kjøpt mye klær fra wish og ebay. mye har vært bra, men endel "billig" også som nesten rakner bare du ser på det. hehe. jeg kjøper mye duppeditter fra wish da.. wallstickers, bakeutstyr, lyslenker osv.. Anonymous poster hash: 97625...40b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har kjøpt en del der. Sjekker alltid hva andre har skrevet først. Det jeg har bestilt kommer raskt og har vært fine ting så langt. Anonymous poster hash: 376b4...31e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Hva er tryggest av wish og ebay, kan man miste korte på ebay eller wish?? vill prøve en av nettstedene men vet ikke hva som er tryggest, hva syntes dere Anonymkode: b27d2...45b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 På 4.10.2016 den 22.32, Anonym bruker skrev: Jeg har kjøpt en del der ifra. Masse klokker, leppestifter, smykker, to kjoler joggedress til barn. Samt tre 3d diamomd bilde. Smykket jeg kjøpte var noe drit! Joggedress var kjempefin, kjolene litt tynne i stoffet -men superfine! Elsker klokkene og leppestiftene. Og bildene. Alt i alt, slå deg løs 😉😉 Anonymous poster hash: 323d9...a7a Dersom det kanskje ikke er ekte vare, er det da trygt å bruke leppestiften? Du får jo i deg det som er i den.... Anonymkode: 1e4e3...cb6
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 Jeg har kjøpt mye forskjellig der og er faktisk veldig fornøyd. Noe har vært bomkjøp, men de få kronene jeg har gitt for det gjør meg ingenting. Du kan få igjen pengene om du klager, det kan være om produktet ikke samsvarer med bilde, ødelagt på noe vis eller helt feil str. Jeg har kjøpt mye kjøkkenutstyr og det er jeg veldig fornøyd med. Masse kakeformer. Kjøpte noen kakeformer og jeg måtte le når jeg åpnet de for de var mikroskopiske. Men for meg gjorde det ingenting, istede for å lage kake i de har vi laget sjokolade i de. Så alt har blitt brukt. Pepperkakeformene der er veldig billige og like gode som de du får kjøpt her til en mye dyrere penge. Jeg har kjøpt litt tøy, ikke mye men vårt fornøyd med det jeg har fått. Det har vært bedre enn jeg forventet meg. Jeg tok høyde for at de var litt små i str så bestilte en str større enn jeg pleier, da passet de perfekt. Ungene har kjøpt løsnegler, sminkekoster og mye stæsj. De har vært superfornøyde. Anonymkode: ad3c5...285
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Bare å handle i vei 👍🏻 Men sminke hadde jeg holdt meg unna, det er gjerne tester på dyr samt at den kan inneholde ting du ikke ønsker å påføre kroppen din. Anonymkode: 133de...b20
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kjøpt mye forskjellig der og er faktisk veldig fornøyd. Noe har vært bomkjøp, men de få kronene jeg har gitt for det gjør meg ingenting. Du kan få igjen pengene om du klager, det kan være om produktet ikke samsvarer med bilde, ødelagt på noe vis eller helt feil str. Jeg har kjøpt mye kjøkkenutstyr og det er jeg veldig fornøyd med. Masse kakeformer. Kjøpte noen kakeformer og jeg måtte le når jeg åpnet de for de var mikroskopiske. Men for meg gjorde det ingenting, istede for å lage kake i de har vi laget sjokolade i de. Så alt har blitt brukt. Pepperkakeformene der er veldig billige og like gode som de du får kjøpt her til en mye dyrere penge. Jeg har kjøpt litt tøy, ikke mye men vårt fornøyd med det jeg har fått. Det har vært bedre enn jeg forventet meg. Jeg tok høyde for at de var litt små i str så bestilte en str større enn jeg pleier, da passet de perfekt. Ungene har kjøpt løsnegler, sminkekoster og mye stæsj. De har vært superfornøyde. Anonymkode: ad3c5...285 Tror ikke jeg hadde turt å kjøpe kopi-plastvarer til bruk til matlaging på et slikt sted altså. Sjansen for at det inneholder stoffer man ikke bør få i seg er rimelig stor. Anonymkode: f37e1...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå