Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har de siste dagene gått med jernsmak i munnen. Hva kan dette skyldes? Anonymous poster hash: 2951e...bd9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har de siste dagene gått med jernsmak i munnen. Hva kan dette skyldes? Anonymous poster hash: 2951e...bd9 Kanskje det er metall? Uansett, ekkelt. Hi Anonymous poster hash: 2951e...bd9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Kan få metallisk smak av enkelte legemidler, frks Imovane/Zopliklone Anonymous poster hash: bfc46...696
Hønemor30 Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Noen får det når det er gravide. Jeg får det innimellom av å spise veldig lite karbo
Caelyn Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Et av de første og mest framtredende tegnene da jeg var gravid var faktisk metallsmak i munnen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Tannkjøttbetennelse? Anonymous poster hash: 376af...4e7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Tannkjøttbetennelse? Anonymous poster hash: 376af...4e7 Det stemte iallefall hos meg Anonymous poster hash: 07a6f...0ea
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Burde man ikke merke om man har tannkjøttbetennelse? Jeg tror ikke jeg har det, men man vet jo aldri. Gravid tror jeg heller ikke det kan være, må isåfall vær noen dager på vei da og det tar vel litt lengre før man merker symptomer? Takk for svar damer. Plagsomt dette, ekkelt i munnen. Hi Anonymous poster hash: 2951e...bd9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg plages også med dette fra tid til annen - utrolig ekkelt. Jeg fikk tips om å ta tilskudd av zink, da metallsmak kunne være en indikasjon på at man hadde zinkmangel. Har akkurat begynt med det, så merker ikke noen forskjell enda, men får gi det mer enn et par dager Dette med lavkarbo har jeg også hørt, at det er noe man kan kjenne på om man er i ketose (dvs. tærer på egne fettreserver). Anonymous poster hash: c87e0...9f1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 Burde man ikke merke om man har tannkjøttbetennelse? Jeg tror ikke jeg har det, men man vet jo aldri. Gravid tror jeg heller ikke det kan være, må isåfall vær noen dager på vei da og det tar vel litt lengre før man merker symptomer? Takk for svar damer. Plagsomt dette, ekkelt i munnen. Hi Anonymous poster hash: 2951e...bd9 Nei, jeg merket ingenting at jeg hadde tannkjøttbetennelse. Det poppet verket opp noe bylle med hvite væsker eller at jeg fikk vondt i den tanna der. Jeg begynte å merke jernsmaken, og tenkte akkurat som deg, hvorfor det da? Så nevnte jeg det tilfellet til broren min som ringte meg samma dag. Han hadde opplevd det samma, og fikk årlig innkalling fra tannlegen. Da viste det seg at han hadde tannkjøttbetennelse. Og nå meg. Vi har skjønt i ettertid at pappa sliter også med det samme, så det ligger visst i gen den greia der. Huff. Samtidig er jeg glad for at vi får refusjoner av de store tannlege utgifter pga det. Anonymous poster hash: 07a6f...0ea
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 Nei, jeg merket ingenting at jeg hadde tannkjøttbetennelse. Det poppet verket opp noe bylle med hvite væsker eller at jeg fikk vondt i den tanna der. Jeg begynte å merke jernsmaken, og tenkte akkurat som deg, hvorfor det da? Så nevnte jeg det tilfellet til broren min som ringte meg samma dag. Han hadde opplevd det samma, og fikk årlig innkalling fra tannlegen. Da viste det seg at han hadde tannkjøttbetennelse. Og nå meg. Vi har skjønt i ettertid at pappa sliter også med det samme, så det ligger visst i gen den greia der. Huff. Samtidig er jeg glad for at vi får refusjoner av de store tannlege utgifter pga det. Anonymous poster hash: 07a6f...0ea Forresten når det er sagt så er det ikke sikker at du sliter med det samma. Men det er greit å dra til legen først, så får vedkommende sjekke deg. Anonymous poster hash: 07a6f...0ea
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #12 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg hadde det en gang. Viste seg å være et parti med "falske" pinjekjerner som hadde blitt importert fra Kina (fant info på mattilsynets hjemmeside). Det var ikke noe farlig, bare ubehagelig smak Anonymous poster hash: ba43f...9f1
TPK Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg hadde det da jeg var gravid. Faktisk før ikm og positiv test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå