Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #26 Skrevet 4. oktober 2016 Min barndoms livrett hos farmor: Kjøttkaker i brun saus med poteter, potetgull og makaroni. Saus på potetgullet, men ikke makaronien. Makaronien derimot skal være tilsatt litt sukker og smør. Anonymous poster hash: 6934a...79b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #27 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg vet om en mann som hadde brødskiver med smør, svisker, syltetøy, ost, makrell i tomat og det han fant på bordet ellers. Helst en form for kjøttpålegg. Tror han hadde kokt egg på av og til. Jeg spurte han en gang hvorfor han hadde alt det på en skive, og svaret var at det var så mye godt og han klarte ikke spise så mange skiver, derfor tok han bare alt på en skive. Herlig fyr :-) Anonymous poster hash: 3fefa...be1
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #30 Skrevet 21. oktober 2016 Vel ikke om det er så sært, men jeg elsker brødskive med gulost og klementiner. Masse ost, og masse klementin 😊 Anonymous poster hash: f330c...fe2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #31 Skrevet 21. oktober 2016 Æsj, ble litt kvalm 😑 Anonymous poster hash: b1088...c64
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #32 Skrevet 21. oktober 2016 Herlig! Mannen min får det til å høres ut Som jeg er gal;)Anonymous poster hash: 6e20b...f4c Trodde det var helt vanlig med majones til fiskepinner jeg, evt remulade, som jeg har "oppgradert" til etter at jeg ble voksen Funker forresten helt suverent til fiskekaker og. Anonymous poster hash: 732ab...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå