Gå til innhold

Åhhh. Jeg er så elendig på interiør og farger og diverse. Vi pusser opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må selvfølgelig ta en del valg når det kommer til farger. Jeg har bestandig safet og valgt hvite toner. Men i dette huset har jeg vært litt mer dristig i valgene og jeg har vært heldig fram til nå.

Jeg har valgt mye gråtoner i stue, spisestue og kjøkken og ville derfor bryte litt i hallen. Så gikk for en vegg med tapet som er mutstein i pastellfarger. Den er rå stilig.

Så da tenkte jeg det kunne være fint å matce den tapeten med en lys grønn farge. Den er forsåvidt kjempe fin. Men. Hadde i grunn planlagt å male trappen i en mørk blå farge eventuelt fargen svart pepper som vi har på kjøkkenmuren og spisestuemuren og veggene oppover i klassisk hvit. Men det kreæsjer jo med den grønn fargen!!

Hva nå. Kan jo male trappen hvit. Ser det er kjempe fint med den grønnfargen. Men hva med veggen opp til andre etg?

Jeg tenker at den grønn fargen hadde passet kjempe fint inne på et barnerom. Men nå er altså hallen min lys grønn. Gangen og stuen er i tåkedis. Det går nesten greit sammen. Men kresjer litt.

Hjelp. Vurderer å male hallen på nytt i en annen farge. Men mannen. Min steiley litt der.

Hva hadde dere gjort??

Anonymous poster hash: 77d9d...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargen heter foresten blekvier.

Skrevet

Vanskelig å se for seg hvordan det er, men i mitt hode høres det ut som mange forskjellige farger . Og jeg er ikke glad å for mange forskjellige farger. 🙊

Anonymous poster hash: a5ace...7ed

Skrevet

Vanskelig å se for seg hvordan det er, men i mitt hode høres det ut som mange forskjellige farger . Og jeg er ikke glad å for mange forskjellige farger. 🙊

Anonymous poster hash: a5ace...7ed

Ja det er akkurat det. Ble for mye. Men tenker vi kan redde det hele med å male trappen klassisk hvit. Noe som passer utrolig fint med den grønn fargen.

Eller så drar jeg å kjøper ny maling mens mannen er på jobb og starter å male.

Hi

Skrevet

.....

Skrevet

Spør på jotun lady sine inspirasjonsblogger. De gir alltid gode svar på fargevalg :)

Anonymous poster hash: af8d1...542
Skrevet

Du må holde deg til kalde eller varme toner.da går fargevalgen litt letter sammen.tapeten og grønnfargen er veldig varme i fargen.ville ikke blandet inn noe blått der ihvertfall

Skrevet

Du må holde deg til kalde eller varme toner.da går fargevalgen litt letter sammen.tapeten og grønnfargen er veldig varme i fargen.ville ikke blandet inn noe blått der ihvertfall

Er svart pepper varm eller kald farge?

Nei vurderer å male veggene i en annen farge. Mannen går med på det hvis vi kan vente noen mnd. Tapeten vil jeg beholde.

Hvilken farge kan passe???

Hvorfor i alle dager kan ikke jeg være like flink som alle andre damer når det kommer til interiør.

Hi

Skrevet

Ta med deg prøve av tapeten og grønnfargen på en male butikk så sier du at du vil ha en mørk farge i samme farge tone.de vet akkurat hva du bør ha

• 2 uker senere...
Skrevet

,

Anonymous poster hash: 4e8ad...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...