Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg tenker å begynne å lage og fryse en del middager på søndagene, som kan tas opp i tidsklemma i hverdagene. Noen gode forslag til middager som egner seg godt til dette? Anonymous poster hash: bf4eb...f52
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 - kjøttkaker/kjøttboller/hamburger - lasagne - suppe - gryteretter - lapskaus - fiskegrateng - vårruller - pølsegrateng - fiskekaker Anonymous poster hash: 35291...82a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 http://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/helstekt-ytrefilet-av-svin-med-asiatisk-vri/ Anonymous poster hash: 247c2...6ab
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Lapskaus, kjøttkaker, fiskekaker, fiskegrateng (eller annen grateng), spagetti bolognese. Jeg lager kålrabistappe som jeg fryser ned og serverer med gode pølser. Betasuppe, gryteretter, lager curry paste som jeg fryser ned i porsjonspakker (kokosmelk, ferdig kutta grønnsaker og litt kylling og vips enkel middag). Anonymous poster hash: 2685c...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå