Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen av dere som har opplevd å vært veldig irritert i rugeperioden? Vært gjennom ett fryseforsøk å satt inn to egg på onsdag, å har vært veldig sint og irritert siden fredag. Går på lutinus og estradot plaster. Kan ikke huske at jeg var slik under forrige ferskforsøk, å det er så himla slitsomt 😑🤔

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144294605-irritabel-i-rugeperioden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere som har opplevd å vært veldig irritert i rugeperioden? Vært gjennom ett fryseforsøk å satt inn to egg på onsdag, å har vært veldig sint og irritert siden fredag. Går på lutinus og estradot plaster. Kan ikke huske at jeg var slik under forrige ferskforsøk, å det er så himla slitsomt 😑🤔

Jeg har vært akkurat lik, ferskforsøk merket jeg ikke hormonene en gang, men to fryseforsøk har jeg vært rasende med ekstremt kort lunte. Har gått på Progynova (Østradiol) og lutinus/Crinone (Progesteron). Tror det er østradiolen, for progesteronstøtte tok jeg jo ved ferskforsøket også - det blir jeg bare skikkelig trøtt av! Hva slags hormoner er det i Estradotplasteret? Endret av J'espere

Uff, har nesten begynt å lure på hva som går av meg. Mannen påpekte i dag at jeg ikke var noe trivelig å stå opp med. Estradot er østrogen tror jeg, har brukt det siden andre mensdag :)

Ja da er det nok samme som Progynova! Jeg har som sagt vært helt forferdelig sinna hver gang 😡😡😡 fælt å være sånn..

Var definitivt verst fra ca en uke etter innsett, da hadde Progynovaen fått begynt å virke ordentlig..var helt jævlig da jeg mistet og måtte fortsette å gå på Progynova i noen dager til for å få bekreftet SA, være så hormonell og i tillegg den usikkerheten. Forholdet til mannen fikk seg en prøvelse for å si det sånn. Håper det går bra med deg! Har du testet ennå?

Endret av J'espere

Annonse

Uff,kan tenke meg det er tøft å gå gjennom noe slikt. Det er en hard prosess vi går gjennom, så må bare håpe det kommer noe godt ut av det tilslutt. Det går greit med meg, har hatt mye vonde menssmerter å vondt i korsryggen siden nå på onsdag, er redd det kan være ett dårlig tegn. Satt jo inn forrige onsdag så tenker det er litt for tidlig å teste nå :)

• 2 uker senere...

Uff,kan tenke meg det er tøft å gå gjennom noe slikt. Det er en hard prosess vi går gjennom, så må bare håpe det kommer noe godt ut av det tilslutt. Det går greit med meg, har hatt mye vonde menssmerter å vondt i korsryggen siden nå på onsdag, er redd det kan være ett dårlig tegn. Satt jo inn forrige onsdag så tenker det er litt for tidlig å teste nå :)

Hvordan går det Nordinor? 

Det gikk ikke, skal vente litt til nyåret med neste runde. Skal da ta lang protokoll og icsi, kjenner kroppen trenger en liten pause. Så tenker jeg at jeg skal få av meg de kg som har kommet snikende i sommer å under forsøkene, å finne ut av hvilke vitaminer som kan ha en positiv innvirkning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...