Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Elller etter fødsel? Har du noen allergier? Anonymous poster hash: 7b420...b0c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Fikk ett utslett som heter Pityriasis rosea, hadde ingenting med graviditeten å gjøre å helt ufarlig heldigvis, men ble litt bekymret. Anonymous poster hash: 7c01a...f6d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har hatt kronisk i 3 år nå :/ kun allergi mot parfyme, ikke noe annet. Anonymous poster hash: 6f085...fe2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg fikk noe som så ut som elveblest på underkroppen i første graviditet. Var ikke hos legen fordi jeg var i utlandet, så vet ikke sikkert om detvar det. Klødde ekstremt. Visste seg at jeg reagerte på folattypen jeg nettopp hadde begynt med, og det forsvant da jeg sluttet med den (og kom tilbake da jeg tok den igjen). Kunne helt fint ta multivitamin for gravide som jeg hadde gjort tidlig i graviditeten, så var veldig rart. Anonymous poster hash: 6c9d8...b4c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 jeg har hatt det i alle tre svangerskapene. Så pass alvorlig angrepet at jeg har vært full av utslett fra lilletåen til midt opp på halsen. alle tre gangene har jeg fått medisin som tabletter hos legen,og siste gang fikk jeg også sprøyte for å få kontroll over det raskere. Et mareritt å ha,en velsignelse å bli kvitt. Anonymous poster hash: 741ab...a94
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 har forresten ingen allergier Anonymous poster hash: 741ab...a94
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Usj det er noe dritt! Selv fikk jeg det 8 uker etter fødsel, vedvarte i 6 mnd! Hudlegen mente det var allergien min (har pollen og kryssallergi) som blusset opp siden jeg ikke var plaget med allergi i svangerskapet, dermed utbrudd av elveblest! Kroppens måte å "ta igjen" allergien på fikk jeg forklart! Måtte ta zyrtec for å dempe kløen og hadde kjempe dårlig samvittighet pga at jeg ammet, men jeg måtte jo ta pillene, hvis ikke så hadde jo jeg klødd meg i hjel syntes at dette gikk mye ut over den første tiden med baby, ble jo bekymret for hva årsaken kunne være! Er redd for at det samme skal skje ved neste svangerskap/ etter fødsel Hi Anonymous poster hash: 7b420...b0c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg har hatt kronisk i 3 år nå :/ kun allergi mot parfyme, ikke noe annet. Anonymous poster hash: 6f085...fe2 huff, stakkar deg hjelper ikke antihistaminer? Anonymous poster hash: 7b420...b0c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 jeg har hatt det i alle tre svangerskapene. Så pass alvorlig angrepet at jeg har vært full av utslett fra lilletåen til midt opp på halsen. alle tre gangene har jeg fått medisin som tabletter hos legen,og siste gang fikk jeg også sprøyte for å få kontroll over det raskere. Et mareritt å ha,en velsignelse å bli kvitt. Anonymous poster hash: 741ab...a94 nei huff, stakkars deg, kan ikke tenke meg hvor fælt det må ha vært for deg ble veldig lettet selv, da jeg omsider ble kvitt det!Hi Anonymous poster hash: 7b420...b0c
Sirien Skrevet 21. mai 2022 #10 Skrevet 21. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 2.10.2016 den 9.10): jeg har hatt det i alle tre svangerskapene. Så pass alvorlig angrepet at jeg har vært full av utslett fra lilletåen til midt opp på halsen. alle tre gangene har jeg fått medisin som tabletter hos legen,og siste gang fikk jeg også sprøyte for å få kontroll over det raskere. Et mareritt å ha,en velsignelse å bli kvitt. Anonymous poster hash: 741ab...a94 Hei Når fikk du dette ? Ser det er et gammal innlegg. Men jeg har utslett nå og vet ikke om jeg er gravid ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå