Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 alle "kipper" på ene foten. Argh...What to do..? Vil det gå seg til, eller er ikke beina mine skapt for joggesko... Må ha egne såler pga hælspore oppi. Veldig takknemlig for tips! Anonymous poster hash: 79d37...7de
MammaStine91 Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg hater sko som kipper!! På de fleste joggesko så er det ekstra hull helt øverst. Har du prøvd å snøre helt øverst? Adidas adistar boost og Hooka bondi er jeg veldig fornøyd med. Anbefaler deg å dra på løpelabet og prøve skoene på tredemølle 👍
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg hater sko som kipper!! På de fleste joggesko så er det ekstra hull helt øverst. Har du prøvd å snøre helt øverst? Adidas adistar boost og Hooka bondi er jeg veldig fornøyd med. Anbefaler deg å dra på løpelabet og prøve skoene på tredemølle Ja, jeg har knytt det øverste hullet også. Merket litt bedring, men ikke helt bra. Adidas er for smale for meg. Er høy over rista. hi Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Når du har egen såle inni, har du da tatt ut sålen som ligger i skoen i utgangspunktet? Hvis ikke vil foten din trolig bli for høy ift. hvordan skoen er laget for å passe. Sånn litt på siden så bør du vel ikke jogge om du har hælspore, ikke før du har fått behandlet det (anbefaler trykkbølgebehandling). Anonymous poster hash: 7423e...9dc
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Anbefaler deg å dra på Løplabbet, jeg også. De kan joggesko. Så du får riktig i forhold til pronering også. Selv er jeg veldig glad Asics. (Kayano, men det passer til min pronering, de har forskjellige typer til forskjellig pronering.) Asics er dype og har da god plass til innleggssåle uten at foten kommer for høyt opp i skoen, for da kan det bli til at skoen kipper. Jeg bruker også alle hullene til lisser slik at jeg låser lissene før jeg knyter. Du kan finne en instruksjonsvideo om det på YouTube. Lykke til! ☺ Anonymous poster hash: 227c3...4da
Parallellogrammet Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg Har problemer med hel-senene mine og er kun mizuno (de dyre modellene) som funker, de slipper jeg å ha de sålene også.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Når du har egen såle inni, har du da tatt ut sålen som ligger i skoen i utgangspunktet? Hvis ikke vil foten din trolig bli for høy ift. hvordan skoen er laget for å passe. Sånn litt på siden så bør du vel ikke jogge om du har hælspore, ikke før du har fått behandlet det (anbefaler trykkbølgebehandling). Anonymous poster hash: 7423e...9dc Ja, jeg tar alltid ut originalsålene. Jeg jogger ikke, men går i raskt tempo. hi Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg Har problemer med hel-senene mine og er kun mizuno (de dyre modellene) som funker, de slipper jeg å ha de sålene også. Har slitt ut et par Mizuno nå. Greie de, men ikke så demping synes jeg. Og så synes jeg de ble raskt slitt/Utgått. hi Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 Anbefaler deg å dra på Løplabbet, jeg også. De kan joggesko. Så du får riktig i forhold til pronering også. Selv er jeg veldig glad Asics. (Kayano, men det passer til min pronering, de har forskjellige typer til forskjellig pronering.) Asics er dype og har da god plass til innleggssåle uten at foten kommer for høyt opp i skoen, for da kan det bli til at skoen kipper. Jeg bruker også alle hullene til lisser slik at jeg låser lissene før jeg knyter. Du kan finne en instruksjonsvideo om det på YouTube. Lykke til! ☺ Anonymous poster hash: 227c3...4da Det er kun i Oslo? Kanskje det er verdt en tur dit.. Kayano hadde jeg før, men ettersom jeg overpronerer, så ble jeg anbefalt en nøytral modell. Har lånt med meg et par Asics gel nimbus i dag. Veldig god demping, men kipper litt. Selv om jeg bruker de øverste hullene til å "låse" lissene. Lurer bare på om denne kippingen vil gå over etterhvert når jeg får godt til skoene. hi Anonymous poster hash: 79d37...7de
frk Nilsen Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 https://www.loplabbet.no/butikkenevare
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #11 Skrevet 1. oktober 2016 https://www.loplabbet.no/butikkenevare Takk! Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #12 Skrevet 1. oktober 2016 Det er kun i Oslo? Kanskje det er verdt en tur dit.. Kayano hadde jeg før, men ettersom jeg overpronerer, så ble jeg anbefalt en nøytral modell. Har lånt med meg et par Asics gel nimbus i dag. Veldig god demping, men kipper litt. Selv om jeg bruker de øverste hullene til å "låse" lissene. Lurer bare på om denne kippingen vil gå over etterhvert når jeg får godt til skoene. hi Anonymous poster hash: 79d37...7de Kayano passer normal til overpronasjon, så de skulle være rett. Løplabbet finnes flere steder. Vi har det i Fredrikstad. Sjekk nettsidene deres. ☺ Absolutt verdt et besøk. ☺☺ Kan godt tenkes at de går seg mer til, ja. ☺ Anonymous poster hash: 227c3...4da
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #13 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg anbefaler og løplabbet Anonymous poster hash: 8c4bb...096
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #14 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg anbefaler og løplabbet Anonymous poster hash: 8c4bb...096 Hvordan sjekkes føttene? Må man veies? Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #15 Skrevet 1. oktober 2016 Hvordan sjekkes føttene? Må man veies? Anonymous poster hash: 79d37...7de Veies ikke nei. De har tredemølle som du løper på uten sko, for å se hvordan du løper og hvilken sko du bør ha. Så finner de sko som de tenker passer deg, så må du løpe på tredemøllen med de for å kjenne hvilken som er gode Anonymous poster hash: 8c4bb...096
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #16 Skrevet 1. oktober 2016 Veies ikke nei. De har tredemølle som du løper på uten sko, for å se hvordan du løper og hvilken sko du bør ha. Så finner de sko som de tenker passer deg, så må du løpe på tredemøllen med de for å kjenne hvilken som er gode Anonymous poster hash: 8c4bb...096 Bra jeg ikke må veies. Jeg løper ikke da, bare går, så det går vel greit å gå på tredemølla...? hi Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #17 Skrevet 1. oktober 2016 har du prøvd adidas ultra boost? de er som en sokk. jeg har brede føtter også, men elsker disse. går opp ca 1 1/3 str fra det jeg bruker til vanlig, da sitter de best. jeg ser du sier at adidias er smale for deg, men vil uansett anbefale deg å prøve disse jeg har også prøvd alt mulig, vært flere ganger på løålabbet og andre spesialister, men ingen er som de skoene Anonymous poster hash: e9c76...62d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #18 Skrevet 1. oktober 2016 har du prøvd adidas ultra boost? de er som en sokk. jeg har brede føtter også, men elsker disse. går opp ca 1 1/3 str fra det jeg bruker til vanlig, da sitter de best. jeg ser du sier at adidias er smale for deg, men vil uansett anbefale deg å prøve disse jeg har også prøvd alt mulig, vært flere ganger på løålabbet og andre spesialister, men ingen er som de skoene Anonymous poster hash: e9c76...62d Nei, de har jeg ikke prøvd. Takk for tipset! Skal notere meg merket. Setter STOR pris på hjelp og tips! hi Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #19 Skrevet 1. oktober 2016 Hva vil det si at sko kipper? Aldri hørt det uttrykket før Anonymous poster hash: 45caa...7dc
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #20 Skrevet 1. oktober 2016 Hva vil det si at sko kipper? Aldri hørt det uttrykket før Anonymous poster hash: 45caa...7dc At skoen ikke sitter helt fast til hælen. At det er et lite mellomrom mellom hæl og sko. Skjønner? Ikke lett å forklare...hehe.. hi Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #21 Skrevet 1. oktober 2016 At skoen ikke sitter helt fast til hælen. At det er et lite mellomrom mellom hæl og sko. Skjønner? Ikke lett å forklare...hehe.. hi Anonymous poster hash: 79d37...7de Aah, forstår. Takk. Her jeg bor sier vi bare glipper Anonymous poster hash: 45caa...7dc
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #22 Skrevet 1. oktober 2016 https://www.xxl.no/adidas-ultra-boost-lopesko-dame/p/1119025_1_style viktig at det er akkurat denne modellen. de har noen som er mer stabile, men de er også stivere, og da vil de kunne kippe Anonymous poster hash: e9c76...62d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #23 Skrevet 1. oktober 2016 https://www.xxl.no/adidas-ultra-boost-lopesko-dame/p/1119025_1_style viktig at det er akkurat denne modellen. de har noen som er mer stabile, men de er også stivere, og da vil de kunne kippe Anonymous poster hash: e9c76...62d Tusen tak for tipset! Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #24 Skrevet 2. oktober 2016 Beklager mas, men dytter en gang i dag om noen skulle ha et "vidundertips". hi Anonymous poster hash: 79d37...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå