Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Leste nettopp en artikkel på nettavisen om en far som holdt barnet sitt etter håret i butikken. Dette er selvsagt ikke greit i min bok, men hvor går egentlig grensen for når man skal si ifra? Jeg har selv måtte slepe en trassen 3-åring opp fra gulvet på jernbanestasjonen for å rekke et tog. En fremmed dame kom da bort til meg og sa at jeg ikke skulle gjøre slikt mot barnet mitt. Jeg fikk helt bakoversveis hvordan en fremmed kunne blande seg inn slikt. Barnet hylte og trasset på gulvet og jeg hadde forsøkt å snakke med barnet lenge før jeg til slutt bare måtte slepe barnet opp fra gulvet og bære det med meg. Skulle tro at slike folk ikke hadde vært borti trass før. Hvor går din grense for å bryte inn? http://m.side2.no/aktuelt/drar-datteren-etter-haret-gjennom-butikken/3423268023.html Anonymous poster hash: 90fb0...480
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Hadde far dratt barnet etter armen hadde jeg nok ikke blandet meg. Men håret! Ja da hadde han fått høre det. Jeg har dratt og bært med meg alle mine barn i trass. Og jeg har sett andre gjøre det samme. Men jeg har ikke gjort barnet mitt vondt. Anonymous poster hash: 40308...264
Gjest Antarctica Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Å dra et menneske etter håret: nei, nei, nei! Å løfte et barn og bære det fordi du må overta styringen: ja, så klart. Og andres kommentarer ville jeg drite langt og tynt i.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Kommer an på hvor brutalt du slepte og løftet. Å røske opp barnet og være hardhendt reagerer jeg på. Kanskje kombinert med ordbruk. Å bære rolig med seg en buktende hylende småunge er lov. Anonymous poster hash: 4ff7f...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå