Gå til innhold

Hvordan kjennes dine murringer ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg logget meg akkurat inn for å skrive samme innlegget:p Jeg lurer på om dere synes det murrer helt lik som ved mensen? Jeg synes de river og stikker mer og har holdt på i hele dag -spesielt til ene siden. Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: e2b4a...543

Jeg logget meg akkurat inn for å skrive samme innlegget:p Jeg lurer på om dere synes det murrer helt lik som ved mensen? Jeg synes de river og stikker mer og har holdt på i hele dag -spesielt til ene siden. Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: e2b4a...543

Jeg har det sånn :P

Ønsker at de som har murringer kan forklare helt i detalj om hvordan det kjennes ut. :P

Her murer det mest om kvelden. Kjennes ut som mensen skal komme men jeg er jo 2 uker over ikm.

Plutselig er det helt rolig å jeg kjenner ingenting, men neste dag kan det begynne igjen.blir på en måte sliten der nede :P

(Er shikkelig vanskelig å forklare, så skjønner de som ikke har klart å forklare det ennå )

Hi :)

Anonymous poster hash: 8b263...ed5

• 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

Murringene mine føler som om jeg har litt luft i magen, men det er i livmoren.  Litt trykk og oppblåst følelse, ikke mye vondt, mest ubehag, litt det samme som når jeg må prompe, men lufta har ikke enda ankommet riktig sted for å komme seg ut :)  Det går over ganske fort, men kan være i noen minutter.  Jeg har også hatt kortvarige, skarpe ligamentsmerter like ved lysken innimellom.

Vanligvis har jeg veldig kraftige menssmerter, det som jeg tror ligner mer rier (er gravid for første gang).

Har nettopp hatt en liten murring - varte i ca. 30 sekunder, en område på størrelsen av tommelfingeren, ikke skarp.

Noen dager har det vært som svake menssmerter. Da kjenner jeg det også i korsryggen. Men for det meste synes jeg det er mer små stikk, klyping eller en slags mild kløe liksom under huden helt nederst i magen. Vanskelig å beskrive! Er 5+6 i dag.

• 3 uker senere...

Mine føles litt ut som babbaroni sine murringer, litt som en stor luftboble som ikke kommer seg ut 😅 Så kommer det litt som stikkinger (føles litt ut som rett før jeg skal begynne å blø) før det går helt over og samme greia starter på nytt 😳

Er 4+0 idag ifølge appen 😅

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...