Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Har tydelig vannet litt for mye. Selve blomsten ser grei ut, men jorda er dekket av mugg på overflaten. Bør jeg kaste den? Anonymous poster hash: f728c...3ee
Love my kidz Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Har tydelig vannet litt for mye. Selve blomsten ser grei ut, men jorda er dekket av mugg på overflaten. Bør jeg kaste den? Anonymous poster hash: f728c...3ee
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Har tydelig vannet litt for mye. Selve blomsten ser grei ut, men jorda er dekket av mugg på overflaten. Bør jeg kaste den? Anonymous poster hash: f728c...3ee Det var jo et informativt svar. Dytter litt for deg hi, for dette lurer jeg og på Anonymous poster hash: eed2d...1ad
Gjest Antarctica Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Farlig for hvem? Planten eller miljøet rundt? Prøv å potte den om og bytte jord.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Farlig for hvem? Planten eller miljøet rundt? Prøv å potte den om og bytte jord. For oss som bor i huset. Planten er så fin, men er det sånn at den muggen flyr rundt i lufta vil jeg jo kaste den tvert. Hvis ingen vet så kaster jeg den sikkert ila kvelden. Anonymous poster hash: f728c...3ee
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 Huff, nei ikke kast stakkar planten. Bytt jorda. Da blir planten glad igjen. Sørg for at det er drenering i form av lecakuler eller lignende i bunnen sånn at overflødig vann ikke legger seg i mulden. Og så vanne litt mindre. Anonymous poster hash: 4bcb7...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå