Gå til innhold

Falskt positive tester.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En digital test krever større mengder HCG for å slå ut, tror jeg.

Ja det trodde jeg og, men når jeg var gravid med guttungen i 2014, så fikk jeg positiv digital på mye mye svakere test enn det jeg får nå..så er ikke godt å si...kjenner bare at jeg er kjempe lei :(

Anonymous poster hash: 71f40...ede

Annonse

Hvor mange dpo er du? Og når leste du dem av?

Alle er lest av innen tiden, alle hadde da strek, jeg aner faktisk ikke, har sex ca annen hver dag, men pga ustabile sykluser så vet ikke jeg eller legen hvor jeg er i forhold til EL eller mens

Alle er lest av innen tiden, alle hadde da strek, jeg aner faktisk ikke, har sex ca annen hver dag, men pga ustabile sykluser så vet ikke jeg eller legen hvor jeg er i forhold til EL eller mens

De ser jo positive ut da :-) Hva får deg til å tvile på at du ikke er gravid?

Du er nok gravid, men at den digitale ikke plukker det opp enda? Jeg fikk negativ med digital men positiv på billigtest med tvillingene. Også sto det 2-3 i uke 5. Å jeg hadde over 3000 i HCG da. Så konsentrasjon på urin og ulik IU på de forskjellige testene spiller en rolle.

De ser jo positive ut da :-) Hva får deg til å tvile på at du ikke er gravid?

Fordi det samme har skjedd de to siste mnd :/ :/

Derfor er jeg i tvil :( og at jeg ikke aner noe om når ikm er :/

Du er nok gravid, men at den digitale ikke plukker det opp enda? Jeg fikk negativ med digital men positiv på billigtest med tvillingene. Også sto det 2-3 i uke 5. Å jeg hadde over 3000 i HCG da. Så konsentrasjon på urin og ulik IU på de forskjellige testene spiller en rolle.

Ja, jeg skjønner hva du mener:) men problemet er at dette har skjedd de 2 andre siste pp'ene og...test blir da negativ igjen, altså blenda dagen etter jeg er ferdig å blø...så ca 3-4 uker etter blødning får jeg sånne tester IGJEN.

Ja, jeg skjønner hva du mener:) men problemet er at dette har skjedd de 2 andre siste pp'ene og...test blir da negativ igjen, altså blenda dagen etter jeg er ferdig å blø...så ca 3-4 uker etter blødning får jeg sånne tester IGJEN.

Det er kjemisk vist detta skjer.  Sjølv om ein får positive lurer kjemisk.

Anonymous poster hash: 74c55...cac

Annonse

Ene er tatt med vann å andre med urin, hvis ikke jeg er gravid så skjønner jeg faktisk ikke, for dette er ikke normalt..tror jeg bestiller ny legetime neste uke!

http://tinypic.com/r/olnhl/9

Ene er tatt med vann å andre med urin, hvis ikke jeg er gravid så skjønner jeg faktisk ikke, for dette er ikke normalt..tror jeg bestiller ny legetime neste uke!

http://tinypic.com/r/olnhl/9

Ser veldig gravid ut ja 😊

Jeg bare skjønner ikke hva som er grunnen til at digital ikke vil slå ut...*sukk*

Når digitale ikkje slår inn med gravid er det ikkje nok hcg.

Anonymous poster hash: 74c55...cac

Synes det er ekstremt mange falske positive tester om dagen. Før var liksom en strek, en strek. Men nå kan man ikke stole på en dritt nærmest før tidlig ul. Blir så irritert!!!! Hadde 4-5 svake streker denne perioden før de dabbet av igjen. Synes det er veldig tilfeldig at folk nærmest skal ha kjemiske graviditeter hver eneste pp...... sitter forøvrig uten både tr, symptomer og positiv test nå....

Synes det er ekstremt mange falske positive tester om dagen. Før var liksom en strek, en strek. Men nå kan man ikke stole på en dritt nærmest før tidlig ul. Blir så irritert!!!! Hadde 4-5 svake streker denne perioden før de dabbet av igjen. Synes det er veldig tilfeldig at folk nærmest skal ha kjemiske graviditeter hver eneste pp...... sitter forøvrig uten både tr, symptomer og positiv test nå....

Grunnen til at det blir flere og flere, er fordi det er flere som tester tidlig. Å testene reagerer på lavere HCG. Når ett befruktet egg kan streife, feste seg men ikke helt. Så slår det ut tidlig, men blir negativ igjen til 14 dpo. Så ved 14 dpo så er det 99% sikkert ja/nei.

Slik jeg tror ihvertfall.

Det kan være mange grunner til at det blir kjemisk.

Dårlig miljø i livmoren, ved kort luteralfase rekker det ofte ikke feste seg helt. Tynne slimhinner. Embryo som ikke er friskt.

Kroppen er fantastisk slik, de fleste kvinner vil miste hvis noe er galt med embryo.

Det kan være mange grunner til at det blir kjemisk.

Dårlig miljø i livmoren, ved kort luteralfase rekker det ofte ikke feste seg helt. Tynne slimhinner. Embryo som ikke er friskt.

Kroppen er fantastisk slik, de fleste kvinner vil miste hvis noe er galt med embryo.

Jeg har masse kjemiske bak meg men det er alderen min som er svaret på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...