Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Vi har en utrolig stor familie. Nå har jeg jeg satt foten ned, og gitt beskjed om at de over 18 år får kun en julehilsen. Er tante til rundt 20 stykker, og nå har de begynt å få unger også. Hva pleier dere å gi? Blomster, konfekt og vin? Trenger tips Anonymous poster hash: 74c5d...89c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Blomster, konfekt og vin er da gaver. Julehilsen er julekort i min familie. Tenker du rimelige gaver til ca 100 kr? Anonymous poster hash: 8ec2a...022
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Enig med hun over, en julehilsen er bare et kort:) Hva med en pose twist og et flaxlodd? Anonymous poster hash: 67b46...9a5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 I min familie ble det slutt på gaver fra konfirmasjonsalder. Vi var så mange. Anonymous poster hash: 7199a...e63
Giss Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Jeg kommer fra en liten familie. Jeg er tante til 6 barn og de som er flyttet hjemmefra får en julehilsen til ca 150 kr. Ingen av dem har barn enda, men jeg tenker at når de kommer så langt overgår julehilsen til å bli noe til familien som helhet.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 Jeg kommer fra en liten familie og vi gir ikke julegaver til andre voksne enn foreldre/barn. Altså, jeg gir gave til min far, han gir gave til meg, men jeg gir ikke til onkler/tanter og får heller ikke noe av dem. Hvis jeg er hos min bror og familien hans i julen så får de selvfølgelig noe (f.eks. at jeg tar med vin/mat/osv), men han får ikke gave. Jeg synes det ville vært pussig å skulle kjøpe julepresang til en voksen mann som er nesten 50 år. Men ulike familier har ulike tradisjoner. Jeg er uansett ikke så glad i gaver, setter stor pris på at andre gir meg en blomst eller flaske vin når de kommer på besøk, men når jeg trenger noe så kjøper jeg det vanligvis selv. Anonymous poster hash: ec14b...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå