Gå til innhold

clearblue plus, noen erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste den av etter 3 minutter, er vanskelig å se om det er farge, men jeg fikk noe lignende i går også. Er redd det er en skyggestrek:-(

Vanskelig å si, fikk en slik forje mnd jeg også. Men da ble den slik etter tiden.

Så ser egentlig positiv ut din. Vent ett par dager å ta en ny. HCG stiger en del hver 48-72 time.

Annonse

Vanskelig å si, fikk en slik forje mnd jeg også. Men da ble den slik etter tiden.

Så ser egentlig positiv ut din. Vent ett par dager å ta en ny. HCG stiger en del hver 48-72 time.

Da prøver jeg igjen, jeg venter mens om 2 dager! Spennende... Takk for svar :) 

Jeg vet at etter 10 min er testen ugyldig, i følge Clearblue. Idét jeg hadde dyppet testen og den begynte å fungere, så jeg en tydelig strek i det urinen "sveipet" forbi. Det pleier aldri å skje, men man blir jo litt smågal av å teste tidlig, så best å vente skjønner jeg!!

Da prøver jeg igjen, jeg venter mens om 2 dager! Spennende... Takk for svar :)

Jeg vet at etter 10 min er testen ugyldig, i følge Clearblue. Idét jeg hadde dyppet testen og den begynte å fungere, så jeg en tydelig strek i det urinen "sveipet" forbi. Det pleier aldri å skje, men man blir jo litt smågal av å teste tidlig, så best å vente skjønner jeg!!

Høres og ser ut som den er positiv :)

Lykke til. Oppdater når du har tatt ny da :(

Høres og ser ut som den er positiv :)

Lykke til. Oppdater når du har tatt ny da :(

Skal huske på å gjøre det! og takk :-) Men blir jo så usikker, for jeg har hørt CB har så dårlig rykte mtp skyggestreker;-/ Men "en strek er en strek" ?! hehe.

Skal huske på å gjøre det! og takk :-) Men blir jo så usikker, for jeg har hørt CB har så dårlig rykte mtp skyggestreker;-/ Men "en strek er en strek" ?! hehe.

Skyggestrek er jo grå i fargen og er en tynn strek. Denne ser jo tykk og blå ut :)

Skyggestrek er jo grå i fargen og er en tynn strek. Denne ser jo tykk og blå ut :)

Er de det?! Jeg trodde ikke de alltid var tynne, men nå gav du meg litt mer håp :D Føler liksom ikke jeg ser noen farge, men den ser jo ikke direkte grå ut!

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...