Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Hvor mye må jeg ca betale for en weekend i London for 2 pers? inn fly og hotell i mai? er så dårlig på å søke og lete... så tenkte kanskje noen hadde litt peiling vurderer å gi det i bryllupsgave.... Anonymous poster hash: 86ca3...92a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Fly fra de store byene koster ikke all verden. Så må du beregne hotell og mat og undergrunn/buss og ev taxi. Jeg betalt vel rundt 6000 for hotell og fly ei helg i august for noen år siden. Dette var uten mat og alt det andre. Du klarer sikkert å sjekke fly hos Norwegians og hotell på Expedia 😊 Anonymous poster hash: 1a83b...8ac
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Var på "billig" tur for et års tid siden. Kom på rett over 4000 for fly og tre netter på hotell, en person på dobbeltrom. Bodde 25-30 min fra sentrum med bane. Tungvint og upraktisk. Hadde gladelig betalt mer for å bo sentralt, men jeg arrangerte ikke turen😉 Anonymous poster hash: 2ce10...bc8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Fly fra de store byene koster ikke all verden. Så må du beregne hotell og mat og undergrunn/buss og ev taxi. Jeg betalt vel rundt 6000 for hotell og fly ei helg i august for noen år siden. Dette var uten mat og alt det andre. Du klarer sikkert å sjekke fly hos Norwegians og hotell på Expedia 😊 Anonymous poster hash: 1a83b...8ac Dette var for 2 personer. 2 netter. Anonymous poster hash: 1a83b...8ac
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 6-8000 i flybilletter og 2000 pr natt på hotell + 1000 dagen for mat. Om du reiser med sas eller ba til Heathrow og bor på et ok hotell midt i London. Du kan spare mye på å fly med ryanair og lande på Stansted, men det er laangt unna byen. Og Stansted har grusomme køer før sikkerhetskontrollen. så du må regne med god tid på flyplassen. Fly med Norwegian og land på Gatwic, også langt unna byen. Du kan også bo mindre sentralt, men det kommer an på hva slags tur du er på. Vi har flere ganger bodd ved Stratford fordi vi reiser ut på morningen og kommer ikke tilbake før ved sengetid uansett. Er du sånn som liker å innom hotellet stadig for å hvile, bo i sentrum.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 6-8000 i flybilletter og 2000 pr natt på hotell + 1000 dagen for mat. Om du reiser med sas eller ba til Heathrow og bor på et ok hotell midt i London. Du kan spare mye på å fly med ryanair og lande på Stansted, men det er laangt unna byen. Og Stansted har grusomme køer før sikkerhetskontrollen. så du må regne med god tid på flyplassen. Fly med Norwegian og land på Gatwic, også langt unna byen. Du kan også bo mindre sentralt, men det kommer an på hva slags tur du er på. Vi har flere ganger bodd ved Stratford fordi vi reiser ut på morningen og kommer ikke tilbake før ved sengetid uansett. Er du sånn som liker å innom hotellet stadig for å hvile, bo i sentrum. Det var voldsomme priser på fly. Bor du langt oppi nord eller på landet? Jeg betalte 3000 for fly og hotell for et år siden. Reiste i september. Anbefaler å bestille hotell gjennom hotwire.com Norwegian har vel kampanje akkurat nå? Anonymous poster hash: 05671...3d5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. september 2016 #7 Skrevet 30. september 2016 (endret) Det var voldsomme priser på fly. Bor du langt oppi nord eller på landet? Jeg betalte 3000 for fly og hotell for et år siden. Reiste i september. Anbefaler å bestille hotell gjennom hotwire.com Norwegian har vel kampanje akkurat nå? Anonymous poster hash: 05671...3d5 Nei, flyr fra Gardermoen. 1500 for en billett en vei er ikke unormalt om man flyr med Sas eller BA som jeg sa. Og flyr man med Norwegian lander man på Gatwick som er et godt stykke fra London. Endret 30. september 2016 av Lektor Doppler med tillegg
Mamma til 2 søte Skrevet 30. september 2016 #8 Skrevet 30. september 2016 Nei, flyr fra Gardermoen. 1500 for en billett en vei er ikke unormalt om man flyr med Sas eller BA som jeg sa. Og flyr man med Norwegian lander man på Gatwick som er et godt stykke fra London. Hurtigtoget til Victoria Station fra Gatwick flyplass tar ca 30 min. Overkommelig om man får flybillett til 299 😊
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. september 2016 #9 Skrevet 30. september 2016 Hurtigtoget til Victoria Station fra Gatwick flyplass tar ca 30 min. Overkommelig om man får flybillett til 299 Og 16 min fra Heathrow til Paddington. Eller man kan ta vanlig tog, som koster mye mindre men tar mer tid. Alt handler om hva man vil. Og som jeg sa i første innlegg. Mye å spare på å fly med Norwegian eller Ryanair. Vi har stort sett spart på pengene og ikke på tiden. Men for en så kort tur bør man prioritere effektivitet.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #10 Skrevet 30. september 2016 Vi var familietur, 2 voksne og 2 barn. Det ble dyrt. Husker ikke eksakt summen, men et sted mellom 15-20 000 for alt. Kunne jo reist en hel uke til syden for samme prisen. Kommer ikke til å reise til London mer, men greit å ha vært der. Anonymous poster hash: d25cb...b49
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #12 Skrevet 1. oktober 2016 Vi har betalt ca. 14 000 kr for to stk i mai/ juni de to siste årene. Reist fra Trondheim og bodd på fint hotel ved Hyde park 3 netter Anonymous poster hash: ae844...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå