Gå til innhold

Hand fot munn sykdom, på voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt og kan fortelle litt?

Barnet mitt har fått dette, jeg har aldri hatt det. Jeg er student og kan egentlig ikke miste undervisning...men der må jeg vell hvis jeg og får det? Hører det er svært smittsomt...

Anonymous poster hash: 2ce17...41c

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og vi har hatt dette på avdelingen mange ganger, jeg har aldri opplevd at voksne har blittet.

Anonymous poster hash: 1c600...a72

Skrevet

Jeg fikk det ca. En uke datteren min hadde det. Og den bryter MYE verre ut på voksne!

Du får blemmer under neglene på både hender og føtter som føles ut som hammerslag og gjør at neglene kan dette av i lang tid etterpå.. hadde ikke sjanse til å spise, gå på toalettet var forferdelig og dusje føltes ut som nålstikk der blemmene var. Det var de to verste ukene jeg har opplevd av virussykdommer i voksen alder.

Anonymous poster hash: 1960c...769

Skrevet

Noe av det verste jeg har opplevd av sykdom. Det var veldig smertefullt. Jeg var hardt angrepet. Hadde ikke sjans til å spise, og det var smertefullt å gå, ta på klær på g generelt bruke hendene. Tror det er sjelden voksne blir smittet. Legen min hadde ikke vært borti mange tilfeller.

Jeg har aldri møtt andre voksne enn meg som har hatt det enda jeg har jobbet i bhg i mange år.

Skrevet

Er visst sjelden voksne får det, men både en venninne og jeg fikk da barna hadde det. Fytti så utrolig vondt det var! Håper du slipper unna!

Anonymous poster hash: 2129b...163

Skrevet

Mannen her fikk det når sønnen vår hadde det i fjor, og klarte også å smitte en kompis 😂 Han beskrev det som veldig ubehagelig og vondt. Med stikking, prikking og en brennende følelse under føttene og inni hendene. Han var ikke så plaget i munnen. Jeg jobber i bhg og har aldri blitt smittet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...