Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Jeg er litt fortvilet nå. Ikke vant med denne svangerskapskvalmen, så jeg vet ikke. Har vært kvalm i dette svangerskapet. Fra ca uke 5/6-12. I dag er jeg 17, og har vært litt uggen hele dagen. Det har kommet i bølger, slik som det gjorde for et par mnd siden. Ved leggetid var jeg så dårlig at jeg bare la meg tidlig. Stod opp nå fordi jeg våknet av kvalme. Gikk på do, for så å kaste opp. Føler meg litt bedre akk nå, men det gjør jeg jo alltid etterpå. Selvsagt tidligvakt i morgen, så jeg får ikke kjent særlig på det før jeg tar av gårde i morgen tidlig. Går jeg på jobb om jeg ikke kaster opp mer ila natten? (Dette er et seriøst spørsmål). Anonymous poster hash: c2ebb...522
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Om du har omgangssyke tror jeg du også vil føle deg ting i hode og kroppen. Litt mer"syk" følelse liksom. Kanskje litt verking og hodepine? Anonymous poster hash: bda14...204
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Jeg går ned 3 kg på en spying om jeg er syk og blir liggende etterpå. Vanlig spying (fyllesyk f.eks🙈), så er jeg grei etterpå. Håper du fikk dratt på jobb 😊 Anonymous poster hash: f84c0...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå