BĂ©bes'ilvousplĂąit Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Hei ! Jeg er ny her, men har en lang og trist bakgrunn med habituell abort. Lang historie kort, sĂ„ har jeg mistet 5 ganger siden 2010, med to forskjellige partnere; 4 MA og 1 SA. Ingen Ă„penbar Ă„rsak. Har to friske barn pĂ„ 9 og 13 Ă„r.  NĂ„ mĂ„ jeg bare spĂžrre, og jeg tror muligens dette kan vĂŠre rette stedet Ä gjĂžre det. Here goes: Jeg fikk konstatert MA 15. august og 24. august aborterte jeg pĂ„ sykehuset. Sluttet Ă„ blĂž 4. september. Hadde egglĂžsning rundt den 10. september (tok ikke el-test, men kjente det helt tydelig bĂ„de pĂ„ kropp og psyke). Siden torsdag forrige uke har jeg kjent intense murringer i livmoren og lĂžrdag testet jeg svakt positivt pĂ„ vanlig CB. TĂžr jeg rope et forsiktig hurra for en ny graviditet, eller er det HCG som henger igjen fra den forrige?? Â
*flux* Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Ta en test om noen dager. Er den sterkere er det nok noe pÄ gang. Jeg hadde pos tester i 2-3 mnd etter min fÞrste ma, men de var svake og ble svakere med tiden. Aldri veldig sterk strek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ