Bébes'ilvousplâit Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Hei ! Jeg er ny her, men har en lang og trist bakgrunn med habituell abort. Lang historie kort, så har jeg mistet 5 ganger siden 2010, med to forskjellige partnere; 4 MA og 1 SA. Ingen åpenbar årsak. Har to friske barn på 9 og 13 år. Nå må jeg bare spørre, og jeg tror muligens dette kan være rette stedet å gjøre det. Here goes: Jeg fikk konstatert MA 15. august og 24. august aborterte jeg på sykehuset. Sluttet å blø 4. september. Hadde eggløsning rundt den 10. september (tok ikke el-test, men kjente det helt tydelig både på kropp og psyke). Siden torsdag forrige uke har jeg kjent intense murringer i livmoren og lørdag testet jeg svakt positivt på vanlig CB. Tør jeg rope et forsiktig hurra for en ny graviditet, eller er det HCG som henger igjen fra den forrige??
*flux* Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Ta en test om noen dager. Er den sterkere er det nok noe på gang. Jeg hadde pos tester i 2-3 mnd etter min første ma, men de var svake og ble svakere med tiden. Aldri veldig sterk strek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå