Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Del Skrevet 26. september 2016 Hei! Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med Procren depot? Jeg er 23 år og har påvist endometriose. Når jeg startet med mens, så ble jeg veldig dårlig hver gang jeg fikk det. Kastet opp og svimet av, holdt på slik i flere timer første mens dag og ellers utrolig mye smerter/murringer. Legene tok meg aldri på alvor, helt til jeg en dag faktisk skulle på kontroll – hvor jeg kastet opp og gikk rett i bakken av smertene. Da satt dem meg opp til lap. og da ble det påvist at jeg har endometriose. Første gangen jeg var inne var i 2011, og jeg var inne igjen 01.06.2016. De skrapet og fjernet det som de kunne. Legen ville sette meg på procren depot i 3 mnd. Jeg mislikte det veldig, da jeg ikke har sovet sammenhengende igjennom en eneste natt, våkner og er kjempe urolig i kroppen, hetetokter, stort vanninntak og vektøkning. Siste sprøyten jeg tok var 01. august, og jeg sliter fortsatt med bivirkningene.. Spørsmålene som jeg håper jeg kan få svar på er( fått beskjed av legen at det er veldig individuelt fra person til person) : Hvor lenge etter avsluttet behandling hadde du bivirkninger? Tok det lang tid fra du sluttet på sprøyten til du ble gravid? Anonymous poster hash: 74b8e...063 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144293924-bli-gravid-etter-behandling-av-endometriose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå