Gå til innhold

Jeg er så spent og venter på svar etter intervju, kan jeg ringe allerede nå?

Anbefalte innlegg

Var på intervju forrige mandag. Fikk beskjed om at jeg skulle høre noe før helgen eller denne uka. Kan jeg ringe i dag og høre hvordan prosessen går? Eller blir det for masete?

Anonymous poster hash: 15869...cf7

Fortsetter under...

Var på intervju forrige mandag. Fikk beskjed om at jeg skulle høre noe før helgen eller denne uka. Kan jeg ringe i dag og høre hvordan prosessen går? Eller blir det for masete?

Anonymous poster hash: 15869...cf7

Hadde drøyt til slutten av uken.

Anonymous poster hash: e520b...4df

Nei, det betyr ikke at du ikke fikk jobben. Det kan ha vært veldig travelt og at de ikke har hatt tid til å se på det. Men ja, jeg ville ventet til senere i uken før jeg ringte. De har sagt fredag eller denne uken, så de er enda ikke på overtid.

Anonymous poster hash: 48615...7b2

Ville avventet.

Min erfaring er dessverre at det betyr du ikke fikk jobben

Anonymous poster hash: afbf1...b9d

Din erfaring ja, det sier mer om deg enn noen andre. Du får ikke jobben du søker på, og det er det nok en god grunn til fordi folk ansetter ikke sånne som deg. Tilbake til TS, vent noen dager så kan du sikkert ringe de, betyr jo at du er ivrig etter jobben ;) lykke til

Anonymous poster hash: 74fb1...6dc

Jeg hadde ventet til fredag.

Det er ofte en utfordring å få tak i referanser - OG de som ansetter har gjerne et par andre småting de skal gjøre i løpet av uken....

Anonymous poster hash: ed16d...c4e

Annonse

Din erfaring ja, det sier mer om deg enn noen andre. Du får ikke jobben du søker på, og det er det nok en god grunn til fordi folk ansetter ikke sånne som deg. Tilbake til TS, vent noen dager så kan du sikkert ringe de, betyr jo at du er ivrig etter jobben ;) lykke til

Huff, det var også slemt! I alle dager. Jeg har søkt mange jobber og velger å høre på det alle rundt meg sier, at det ikke er noe galt med meg. Man blir helt nedimellom av lange søkeprosesser og sånne kommentarer som din gjør ikke saken noe bedre!

Huff, det var også slemt! I alle dager. Jeg har søkt mange jobber og velger å høre på det alle rundt meg sier, at det ikke er noe galt med meg. Man blir helt nedimellom av lange søkeprosesser og sånne kommentarer som din gjør ikke saken noe bedre!

Det var ikke meningen, kunne tona meg kraftig ned, men når TS viser lykke og gleder seg over å kanskje fått drømme jobben, så er det så typisk at noen må skrive at siden hun ikke har hørt noe så har hun automatisk ikke fått jobben, slik er det altså ikke. Kanskje det er flere runder med intervju, kanskje det er sykdom osv mange grunner kan det være ;) men igjen unnskyld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...