Gå til innhold

Lønn som ufaglært lærer.

Anbefalte innlegg

Jeg har nå takket ja til et års vikariat i barneskolen. Vikariatet er på 100%. Ettersom jeg mangler en eksamen for å bli godkjent lærer vil jeg også bli lønnet som ufaglært. Er det noen som vet hva lønna ligger på? Når jeg prøver å søke opp så finner jeg kun tall fra 2015 og lenger bak i tid. Er det noen her som sitter med en oppdatert oversikt?

Anonymous poster hash: 1e592...43a

Fortsetter under...

I følge min mann  (rektor) får ufaglærte lærere fagarbeiderlønn, så da er det 319 000 i året.

Halvparten av det som jeg får som lektor m tillegg og maks ansiennitet. Du bør ta den eksamenen HI.

Anonymous poster hash: 0696b...87b

Halvparten av det som jeg får som lektor m tillegg og maks ansiennitet. Du bør ta den eksamenen HI.

Anonymous poster hash: 0696b...87b

Jeg holder på med det nå og har meldt meg opp:)

Annonse

Hvilken eksamen mangler du?

Skal du undervise i fag som du har bestått utdanning i?

Jeg har vært lærer i ti år, og det første halvåret jeg jobbet var jeg ufaglært.

Jeg hadde fem års universitetsutdannelse og hadde tatt PPU, men manglet den siste innleveringsoppgaven og muntlig eksamen. Jeg startet i jobb i august, og skrev oppgaven på kveldstid utover høsten, leverte den til jul og tok muntlig eksamen rundt 10. januar. Da fikk jeg endelig vanlig lærerlønn.

I de fem månedene før jeg fikk vitnemål/ble adjunkt med tilleggsutdanning så ble jeg lønnet som ufaglært i de timene/den prosentandelen jeg underviste i dag jeg ikke hadde kompetanse i (feks RLE) og så ble jeg lønnet som en vanlig lærer i de timene/den prosentandelen jeg underviste i fag jeg hadde utdannelse i (feks engelsk).

Kan du få til noe slikt?

Anonymous poster hash: 478a0...013

Hvilken eksamen mangler du?

Skal du undervise i fag som du har bestått utdanning i?

Jeg har vært lærer i ti år, og det første halvåret jeg jobbet var jeg ufaglært.

Jeg hadde fem års universitetsutdannelse og hadde tatt PPU, men manglet den siste innleveringsoppgaven og muntlig eksamen. Jeg startet i jobb i august, og skrev oppgaven på kveldstid utover høsten, leverte den til jul og tok muntlig eksamen rundt 10. januar. Da fikk jeg endelig vanlig lærerlønn.

I de fem månedene før jeg fikk vitnemål/ble adjunkt med tilleggsutdanning så ble jeg lønnet som ufaglært i de timene/den prosentandelen jeg underviste i dag jeg ikke hadde kompetanse i (feks RLE) og så ble jeg lønnet som en vanlig lærer i de timene/den prosentandelen jeg underviste i fag jeg hadde utdannelse i (feks engelsk).

Kan du få til noe slikt?

Anonymous poster hash: 478a0...013

Jeg mangler en eksamen i KRLE. Ellers har jeg studiepoeng i alle andre fag jeg skal undervise i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...