Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 ....min 8 åring svetter som en mann under trening, sykling og høy aktivitet. Klissvåt i håret, svetter på ryggen og svetten pipler i ansiktet. Han kom akkurat hjem og syklet fort fra idrettsplassen og opp en veldig bratt bakke. Han er veldig god form. Faren er helt lik, svetter mye under trening. Så jo, barn svetter😂 Anonymous poster hash: 72f0a...38d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Selvfølgelig svetter de, selv en 2-åring blir svett i luggen, det er slik mennesker regulerer temperaturen Men den voksne svettelukten kommer ikke før puberteten, det er det folk mener Barn kan lukte litt surt om de går for lenge uten å vaske seg, men de lukter ikke gammel gubbesvette Anonymous poster hash: eb7bb...c5e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Gutten min er 8 mnd og svetter masse.... Anonymous poster hash: 6953e...1d8
klg,2 boys now:) Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Selvfølgelig gjør de det.huden puster jo fra første minutt de blir født. Er vel mere lukt det snakkes om.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Selvfølgelig svetter barn også. Merker jo det når en baby får gråtetokter, har det for varmt i vogna etc. Eller etter en hel dag i bhg osv. Men de lukter ikke på samme måte som voksne. Anonymous poster hash: 41bf5...958
TinaK 1990 Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Jeg skjønner hva hi mener. I disse "hvor ofte dusjer barnet ditt" er det flere som svarer at barn svetter ikke som voksne og trenger ikke dusje mer en 1 gang i uka.... min eldste svetter også mye. Lukter ikke, han er snart 9 år, men tar likevel en rask dusj hver kveld pga svetting under aktiv lek ute.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 Fireåringen må bades etter turn, hun blir gjennomsvett. Anonymous poster hash: df084...6b1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 Babyer svetter ikke på samme måte. Med mindre de har hjertesvikt. De kan bli klamme, men de svetter ikke skikkelig. Anonymous poster hash: ff1be...348
Gjest Antarctica Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 Jeg skjønner hva hi mener. I disse "hvor ofte dusjer barnet ditt" er det flere som svarer at barn svetter ikke som voksne og trenger ikke dusje mer en 1 gang i uka.... min eldste svetter også mye. Lukter ikke, han er snart 9 år, men tar likevel en rask dusj hver kveld pga svetting under aktiv lek ute. De svetter jo mer enn voksne, fordi de løper mer rundt, men det betyr jo ikke at de trenger dusj. Før puberteten er det ikke "armhulelukt" av dem. Svetten er bare saltvann, den gjør ingen skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå