Gå til innhold

Hvilke jente og guttenavn tror dere vil være på topplistene for 2016 ?

Anbefalte innlegg

Gutter kan jeg tippe William og Sander, går i alle fall veldig mye igjen her og sett flere jenter som har blitt kalt Nora og Lilly,men vet ikke om Lilly eller Sander  kommer så høyt opp da.

Fortsetter under...

Her er listene over navnetoppen i fjor. Nora var nr to på jentenavn etter Emma, og William toppet guttelista, så det er jo ikke så rart om de navnene er høyt oppe fortsatt. Det pleier jo ikke å være kjempestore forandringer fra år til år.

https://www.ssb.no/navn?fokus=true

Jeg tenker at Emma nå snart må dale på lista. Og Sofie og Sofia går nok snart forbi Sara.

Av guttenavn vet jeg ikke helt, men tipper Jakob klatrer en plass eller to. Men kanskje ikke til topps. Etter Skam beholder kanskje William topp-plassen.

Elsker å følge med på navnestatistikken😊 Gjort det i mange år.

Anonymous poster hash: 65fb3...4a9

det er sant :) ja Emma bør dale litt snart,vert veldig poppis lenge :) Sofia er nok også et navn som nærmere seg topp 5 :) William tror jeg vil være 1 plass igjen og muligens Lucas :)

Ja elsker og følge den selv :)

Annonse

Liam kanskje ( sjølv om eg synes det er forferdelig) Oscar, William, Lucas og Jakob.

Anonymous poster hash: b42a3...eb3

Liam var vel på 9 plass i fjor hvis jeg ikke husker feil, godt mulig det har steget nå :) synes det er nydelig jeg da :). enig med de andre guttenavnene og

Annonse

Magnus og Sigurd er blitt ganske poppis.

Anonymous poster hash: 0f98e...695

Magnus har vel alltid vert høyt oppe :) Sigurd er stilig,men ikke så høyt oppe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...